سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کارلوس سانتانا در کنسرت میشیگان روی استیج به زمین افتاد

کارلوس سانتانا پس از افتادن روی زمین در کنسرتش در میشیگان در 5 ژوئیه رو به بهبودی است.

بر اساس بیانیه ای که در وب سایت او منتشر شده، این نوازنده در اواسط برنامه اش در تئاتر Pine Knob در کلارکستون در اثر گرمازدگی و کم آبی بیحال شد مدیر او مایکل وریونیس گفت سانتانا از فضای باز آمفی تئاتر برای معاینه به بخش اورژانس مک لارن کلارکستون منتقل شد و حالش خوب است

سانتانا در پیامی که در فیسبوک منتشر کرد، از طرفدارانش به خاطر “دعاهای ارزشمند”شان تشکر کرد. او گفت که از خوردن غذا و نوشیدن آب غافل شده که منجر به کم آبی بدن و بیهوش شدنش شد.

سانتانا، 74 ساله، به عنوان بخشی از تور شگفت انگیز ماوراء طبیعی 2022، با Earth، Wind & Fire برنامه اجرا می کند. مدیر او اشاره کرد که کنسرت 6 جولای آنها در The Pavilion در Star Lake در Burgettstown، Pa. به تاریخ بعدی موکول شده است.

پس از پایان تور فوق‌العاده شگفت‌انگیز 2022، سانتانا قراره برای اقامتش در خانه بلوز، که از سپتامبر آغاز می‌شود، به لاس‌وگاس برود. این هنرمند در ماه فوریه پس از مثبت شدن تست کووید-19 و در ماه دسامبر پس از انجام عمل قلبی مجبور شد برنامه هایش را کنسل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا