سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هیلاری داف پس از به دنیا آوردن دخترش مای ، از “تیم رویایی تولد” تشکر کرد.

هیلاری داف زندگی اش را با مادر سه بچه بودن مطابقت می دهد.  او در آخر هفته به استوری اینستاگرامش رفت تا عکس های جدیدی از روزهای اول حضورش در خانه را با دختر بچه اش ، مای به اشتراک بگذارد.

داف و همسرش متیو کما روز چهارشنبه از دخترشان مای جیمز بای استقبال کردند. این زوج در حال حاضر پدر و مادر بانک 2 ساله هم هستند ، در حالی که داف هم مادر پسر 9 ساله اش لوکا از ازدواج قبلی است.


پس از اینکه داف روز جمعه عکس بانکس را به عنوان “یک خواهر بزرگ” به اشتراک گذاشت ، روز شنبه تولد مای کوچولو را تأیید کرد. کمی بعد ، این بازیگر 33 ساله در حالی که از “تیم رویایی تولد” خود تشکر کرد ، عکسهای بیشتری از نوزاد تازه متولد شده را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

“کوهی از عشق برای این تیم رویایی زایمان!” داف کپشن عکسی از پرنسل را اینگونه نوشت. 

در یک قسمت اخیر از پادکست Informed Pregnancy با دکتر الیوت برلین ، داف در مورد بارداری  اش صحبت کرد و گفت که موهای آبی او نشانه ای از جنسیت نوزادش نیست.

داف با شوخی در مورد رنگ آبی موهایش گفت: “من می دانم که موهای آبی به نظر می رسد که ما جنسیت را می دانیم ، اما واقعاً نمی دانیم.”

او  درباره کودک 2 ساله اش گفت: “در واقع من از داشتن دختری دیگر کمی ترسیده ام زیرا بنکس سخت گیر بود – او از کودکی بچه  سختی بود ، اما الان  بسیار عالی است ، بنابراین من می توانم آن را ببینم.”  من نمی دانم ، ” شاید او تنها شاهزاده خانم کوچک من باشد و قصد دارد برادران خشن و پرتحرکی داشته باشد. “

داف افزود که “همه کسانی که به من نزدیک هستند فکر می کنند پسر است” ، اما افراد دورتر از  او حدس زدند که او یک دختر  به دنیا خواهد آورد. و همانطور که داف هفته گذشته فهمید ، واقعاً  دختر  بود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا