سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

عکس های تعطیلات فیکرت اورمان (fikret orman) :

 به گزارش نسیم ورد:عکس های فیکرت اورمان(fikret orman) رییس bjk و مانکن زیبای اوکراینی اولوییا الکس(ulviyya alex) که در تعطیلات گرفته بودند پخش شد. فیکرت اورمان(fikret orman) هفته ی گذشته با مانکن زیبا باکشتی از بودروم به یونانستان رفتند.وقتی از سد کورینت رد میشدند با دوست دخترش سلفی انداخت.

fikret-orman-133834FI

فیکرت اورمان(fikret orman)و مانکن اذری اولییا الکس(ulivyya alex) , هم زمان عکس سد رو در حساب اینیستاگرامشان به اشتراک گذاشتند این هماهنگی مورد توجه زیاد قرار گرفت.

fikret-orman-133835LE


اولییا الکس(ulivyya alex)همچنین از کشتی فیکرت اورمان(fikret orman) که نامش لا پرادو است عکس گرفته و به اینیستاگرامش گذاشت.

fikret-orman-133835QW

fikret-orman-140140SP


مشخص شد که اولییا الکس(ulivyya alex) دختر یک خانواده ی اوکراینی است که چهارسال است در ترکیه زندگی میکند‌.مانکن زیبا در اینیستاگرام هم فیکرت اورمان(fikret orman)را فالو کرده است و یک طرفدار پروپا قرص تیم بشیکتاش هست‌.

fikret-orman-133835FC


گفته شده که فیکرت اورمان(fikret orman)که هفته ی پیش مانکن زیبا را به هتل خودش در بدروم دعوت کرده بود به وی یک یونیفورم بشیکتاش را که اسم مانکن بر روی ان نوشته شده بود هدیه داد.

fikret-orman-133835AI 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا