سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

“Jon Clark” و “Lauren Pope” آخرین زوجِ”TOWIE” هستند ؟

“Jon Clark” و “Lauren Pope” آخرین زوجِ”TOWIE” به حساب میان؟!!

 

Jon Clark و Lauren Pope یکی از زوج های برنامه ‘TOWIE‘ هستن که بسیار خاطره ساز بودن .

Jon Clark و Lauren Pope در برنامه بدنبال چه پایانی هستن؟!!

آیا روابط اونها ادامه پیدا میکنه ؟!تمام برنامه ی «تنها راه اسیکس است”The Only Way Is Essex”امشب درباره ی بهم زدن ، ساختن و روابط است این چیزی است که Towie به بهترین شکل انجام میدهد ، درسته؟!!

بیاین با روابط شروع کنیم بخاطر اینکه به نظر میاد ممکن “TOWIE” در دستانش علامت یک زوج قوی جدید را داشته باشد ؛ جون کلارک”Jon Clarck” و لارن پوپ “Lauren Pope” . هنگامی که جون کلارک “Jon Clark” در ماربلا”Marbella” وارد می‌شود ، دما به طرز قابل توجهی در قسمت چهارشنبه بالا می‌رود .

مدت زمان زیادی قبل از این که جون کلارک “Jon Clark” به
لارن پوپ”Lauren Pope” علاقمند شد ، نبود ؛ که به هر دو نفر آن ها یک فرصت عالی برای روانه ساختن تعطیلات داده شد . اما شاید پتانسیلی برای کمی بیشتر از تفریحی کوچک در آفتاب آنجا وجود داشته باشد ؟

در جهت ساختن ، کورتنی گرین “Courtney Green” بهترین قدم هایش را
رو به جلو می‌گذارد تا تلاش کند گروه دخترانه بدنام را به همراه
مگان مک کنا”Megan McKenna” و امبر ترنر”Amber Turner” با وجود مشاجره‌ای که در گذشته با هر دوی آن ها داشته است ، دوباره احیا کند .

زمانی که کورتنی گرین “Courtney Green” ،
مگان مک کنا “Megan McKenna” و امبر ترنر “Amber Turner” به گشت و گذار در یک شب همراه با خودش دعوت می‌کند ، این یک فرصت برای
این گروه دخترانه است تا دوباره در مسیری درخشان قدم بگذارند …. یا یک بهانه برای یک نمایش حماسه ای برای یک جدایی پسندیده باشد .

جیمز لوکی لوک “James ‘Lockie’ Lock” بیشتر در مقابل رابطه‌ی دوستانه‌ای که بهم خورده است در پایان طیف نور تلو تلو می‌خورد ؛ بعد از خصومت های زیادی که با جورجیا کوسولو “Georgia Kousoulou” داشت ، در نهایت زمانی که با اون خانوم رو به رو شد از کوره در رفت .

در این حین ، مگان مک کنا “Megan McKenna” و دوست پسرش
پیت ویکس”Pete Wicks” که گاهی اوقات با اوست نه همیشه ، بیشتر و بیشتر از گروه احساس منزوی بودن می‌کنند در حالی که ملاقاتی با دوست قدیمی
الیوت رایت “Elliot Wright” که جما کالینز “Gemma Collins” را ترک می‌کند و دارای تصوری درمورد آینده‌ی اون خانوم می‌باشد .

برنامه‌ی “The Only Way Is Marbs” در روز چهارشنبه (سیزدهم سپتامبر) ساعت ده شب در “ITVBe” ادامه پیدا می‌کند .

Is Marbs” در روز چهارشنبه (سیزدهم سپتامبر) ساعت ده شب در “ITVBe” ادامه پیدا می‌کند .

 

 

Jon ClarkJon ClarkJon ClarkJon ClarkJon Clark

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا