سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیسینمای جهان

Charlotte Hawkins: پاهایم را نشان می‌دهم تا حواس ها را پرت کنم

Charlotte Hawkins : با پاهایم توجه دیگران رو از رقصم دور میکنم!!

“Charlotte Hawkins” ِ برنامه‌ی «صبح به خیر بریتانیا»”Good Morning Britain” گفته است که او ممکن است به جلوه نمایی توسط نشان دادن پاهایش متوسل شود تا بتواند از این طریق مردم را غافلگیر کند و حواسشان را از حرکات رقصشدر “Strictly Come Dancing” پرت کند .

شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” که در میان پانزده نفر از هنرمندانی که برای سری جدید “Strictly Come Dancing” بر روی صحنه‌ی رقص می‌روند ، قرار دارد ؛ گفت که با وجود اینکه در جوانی خود آموزش مدرن رقص هنری و ورزشی را گذرانده است ، متوجه شده است که او به اندازه‌ای که فکر می‌کرده مهارت ندارد .

اخبار گوی چهل و دو ساله به روزنامه‌ی «خورشید»”The Sun ” گفت :« هر چقدر رقصیدنم بدتر می‌شود ، مجبور می‌شوم تا بیشتر پاهایم را نشان دهم تا حواس همه را پرت کنم .»

شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” افزود :« احتمالاً من قرار است خودم را غافلگیر کنم . من گمان می‌کنم افراد زیادی هم غافلگیر می‌شوند .»

« اما شما مجبورید خود را در درون آن پرتاب کنید . من نمی‌توانم به عنوان
شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” ِ گوینده اخبار یا
شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” ِ مادر بر روی صحنه بروم . من مجبورم به عنوان شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins”ِ رقصنده
جلوه کنم .»

« من باید در این شخصیت قدم بگذارم . من باید از حیطه‌ی با آسایش و راحت خود قدم به بیرون بردارم .»

شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” که با رقصنده‌ی حرفه‌ای
بِرندان کول”Brendan Cole” شریک است ، گفت که
او (شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins”) کاملاً برای سرگرم کردن مخاطبان با تعدادی لباس باز آماده است .
در حالی که در برنامه‌ تلویزیونی ِ«بی‌بی‌سی‌ وان»”BBC One” با اینکه
ستاره های اصلی «صبح بخیر بریتانیا»”Good Morning Britain” ِ او
(شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins”) ؛
سوزانا رِید “Susanna Reid” و پیرز مورگان “Piers Morgan” آنجا بودند ، و در تمام مدت آن برنامه شروع به گفتن سخنان کنایه دار و تمسخر آمیز به آن ها کرده بودند .

شعار شارلوت هاوکینز@CharlotteHawkins در #Strictly این است که “مانند یک رقصنده فکر کن .” خوب شما داری بر روی
بِرندان کول”Brendan Cole” تأثیر میذارید ، خیلی دپر نیست !

– BBC Strictly (@bbcstrictly) بیست و یکم سپتامبر سال ۲۰۱۷

شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” گفت :« من نمی‌خواهم تنها شخصی باشم که می‌گوید “من دوست دارم که دامنم تا پایین قوزک پاهایم و یقه‌ی لباسم از بالا تا چانه هایم باشد .”»

« من اغلب به در شروع صحبت هایم شما گفته‌ام که من تنها لباس هایی که تا پایین زانو ها هستند را دارم . سپس در هفته‌ی بعد تا بالای ران و هفته‌ی بعد از آن هم ” اوه ، شاید ما فقط با کمی کوتاهتر از آن پیش برویم .”»

در رجوع به تجربه‌ی گذشته‌ی شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” ، او گفت :« من دوست دارم که فکر کنم من می‌توانم کمی برقصم ، اما شروع کردن این جریان کاری کرده است تا من متوجه شوم که من احتمالاً به خوبی چیزی که آرزوی آن را داشتم هم نیستم ‌. این برای هیچ چیزی به حساب نمی‌آید . »

شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” که از سال ۲۰۰۸ با همسرش
مارک هِربِرت”Mark Herbert” ازدواج کرده است ، گفت که او هیچ نگرانی درباره‌ی چیزی که اصطلاحاً “بلا” “Curse”ِ “استریکتلی” “Strictly” نامیده می‌شود ، ندارد . با اینکه او گفت :« این که خیلی صمیمانه به همراه مردی دیگر برقصی چیز عجیبی است .»

شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” گفت :« من می‌دانستم که قرار است صمیمی شویم و این حتی چیزی بیشتر از آن است .»

« این نزدیکترین حالتی است که من با هیچ مردی جز همسرم برای سال ها نداشته‌ام .»

شارلوت هاوکینز”Charlotte Hawkins” ، شنبه شب بر روی صحنه‌ی رقص “استریکتلی” “Strictly” خواهد رفت و اولین اجرای زنده از این مجموعه را در ساعت ۶:۲۵ دقیقه‌ی عصر از «بی‌بی‌سی‌ وان»”BBC One” بر روی آنتن می‌رود .

 

Charlotte HawkinsCharlotte HawkinsCharlotte HawkinsCharlotte HawkinsCharlotte Hawkins

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا