سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ایرانی

سحر قریشی گفت محمود شهریاری دهنش بو میداد طبیعی نبود

محمود شهریاری یکی از مجریان پرحاشیه تلویزیون بعد از ممنوع التصویر شدن, خبر جنجالی دیگری از ایشان منتشر شد . متاسفانه چندی پیش شوخی جنسی بی شرمانه آقای شهریاری با سحر قریشی واکنش بسیاری از رسانه ها را به همراه داشت .

3_sahar-ghorishi-shahriari-sefidak-com-1
سحر قریشی گفت محمود شهریاری دهنش بو میداد طبیعی نبود

محمود شهریاری در یکی از همایش های مهم رسانه ای با حضور محمدرضا شریفی نیا و سحر قریشی در حال اجرای برنامه بود که به خانم قریشی گفت : خانم قریشی از آقای شریفی نیا چه خبر ؟ خانم قریشی گفتند منو وارد حاشیه نمی تونید بکنید چون آقای شریفی نیا خیلی آدم باهوشی هستند جواب دندان شکنی به شما خواهند داد چند بار من از این جوابها خوردم . آقای شهریاری در جواب با یک تعبیر زشتی گفتند : ما که از آقای شریفی نیا تا حالا نخوردیم . چه مزه ای هست حالا ؟ آقای شریفی نیا به ما هم بدید بخوریم ..برداشت بد نکنید منظورم جواب دندان شکن بود..نه چیز دیگه ای

خانم قریشی با شنیدن این نوع ادبیات سریعا با عذرخواهی فراوان گفتند : من کاری برایم پیش آمده مجبورم خیلی سریع به قرارم برسم . ببخشید خداحافظ.

بعد از گذشت مدت طولانی خانم قریشی هیچ واکنشی نسبت به این نوع ادبیات زشت نشان ندادند تا اینکه روز گذشته تمام ماجرا را با جزئیات کامل توضیح دادند :

جشن اخیری که به همراه آقای شریفی نیا در آن دعوت بودم متاسفانه آقای محمد شهریاری حال خوبی نداشتند دهانشان بوی نه چندان مطبوعی می داد. من متوجه رفتار غیر طبیعی شان شدم . به هر حال فرد بی ادبی مثل محمد شهریاری بعید نیست اینگونه رفتارها از ایشان سر بزند. این آقا نه تنها حرمت مهمان را نگه نداشتند بلکه طرز صحبت کردن با یک خانم ایرانی را بلد نبودند .

خانم قریشی در ادامه توضیح دادند : آقای شهریاری ممنوع التصویر هستند به خاطر همین رفتارهای بد و ناپسند, من تجربه ممنوع التصویری را دارم میدانم کسی که ممنوع التصویر می شود دچار افسردگی , اضطراب و نا امیدی می شود اما رفتارهای آقای شهریاری خیلی فراتر از افسردگی بود به هیچ وجه حال خوبی نداشتند . بعد از اتمام برنامه حراست مجموعه خیلی سریع ایشان را دستگیر کردند . نمی دانم بعد از دستگیری چه اتفاقی افتاد اما از همان روز اعلام کردم هرجایی که این آقای بی تربیت حضور داشته باشد من وارد آن مکان نمی شوم .

در ادامه کلیپ شوخی جنسی محمود شهریاری با سحر قریشی را می توانید مشاهده کنید .

نظر خود را اضافه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا