سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

Margot Robbie و Harley Quinn کارگردان دار شدند

موتور کمپانی Warner Bros روشن شده است. بنظر میرسد این کمپانی بزرگ فیلمسازی پروژه ی بعدیش را هم برگزیده. همین دقایقی پیش بود که خبر پیوستن استاد سینما Steven Spielbergکارگردان فیلم Ready Player One به جمعه کارگردانان مشهور DC با پروژه ی Blackhawk را برای شما عزیزان منتشر کردیم و حال خبری دیگر از طرف کمپانی DC و Warner Bros بدستمان رسیده است.

در حال حاضر، Aquaman و Shazam! و Wonder Woman 2 از جمله عناوینی هستند که به تاییدیه رسمی رسیده اند و یا در حال ساختند یا رو به اتمام. حال اینگونه بنظر می رسد که Birds of Prey پروژه ی بعدیست. اسپین آفی که از Suicide Squad گرفته شده و Margot Robbie ستاره ی ان فیلم را باری دیگر در نقش Harley Quinn به تصویر خواهد کشید.

suicide_squad_margot_robbie_as_harley_quinn_by_artlover67-da743i6-549x800

این کمپانی Cathy Yan را برگزیده تا این فیلم را کارگردانی کند و وی بروی فیلمنامه ای که توسط Christina Hodson از Unforgettable کار خواهد کرد، نویسنده ای که بتازگی به سمت نویسندگی فیلمنامه ی فیلم Batgirl نیز منسوب شده بود. در این خبر همچنین امده است که این کمپانی در مدت اخیر چندین و چندین گزینه برای اوردن شخصیت کمیک بوکی و محبوب Harley Quinn به دنیای سینما را مورد نظر گرفته بوده اما در نهایت تصمیم گرفتند تا فیلم Birds of Prey را به حرکت در بیاورند. اگرچه کار بروی فیلمنامه همچنان در حال صورت گرفتن است اما به نقل از منابع معتبر، این فلمساز نام اشنا اما تازه کار بزودی قراردادش را امضا خواهد کرد و مراحل ساخت این فیلم بنظر می رسد اواخر امسال، دقیقا بلافاصله پس از پایان فیلمبرداری اخرین فیلم مارگارت رابی بنام Once Upon a Time in Hollywood به کارگردانی Quentin Tarantino شروع بکار کند.

 

برای کسانی که با Cathy Yan نا اشنا می باشند لازم به ذکر است وی تاحدودی رزومه ی جالبی دارد. او در دورانی از زندگی اش به عنوان نویسنده ی وال استریت فعالیت می کرده، از نیو یورک تا هنگ کنگ و پکن. بعد از اینکه یکی از جوانترین روزنامه گران دنیا چندین داستان را در صفحات اولبه به چاپ رساند، چندین فیلم کوتاه در موضوعات بسیار جالب را نوشت و کارگردانی کرد تا در نهایت با فیلم Dead Pigs پا به جشنواره های بزرگ فیلم از جمله Sundance گذاشت که حتما به شما پیشنهاد می کنیم تا این فیلم را ببینید.

از ابتدا برای همه و مخصوصا برای Warner Bros مشخص بود که شخصیت Harley Quinn به تنهایی خودنمایی خواهد کرد و فیلم Suicide Squad این موضوع را کاملا ثابت کرد اما از نکات جالب لازم به اشاره می باشد که این کمپانی با تمام این موارد، Birds of Prey را از بین Suicide Squad 2 و Gotham City Sirens یا حتی Harley & Joker movie انتخاب کرده است. اما حلا که Birds of Prey انتخاب نهایی این کمپانیست، مانند همه ما هم کنجکاو هستیم تا بدانیم در کنار Harley Quinn چه شخصیت های دیگری حضور خواهند داشت چون در کمیک بوک ها گروهشان بطور مداوم درحال تغییر بوده اما در اخرین شماره ی ان، شخصیت هایی همچون Batgirl و Black Canary و Huntress و البته Harley Quinn بشمار می روند. همچنین طی اخبار شنیده از منابع خبرگزاری آریافیلم، بدلیل یک نویسنده بودن دو فیلم Birds of Prey و Batgirl ، در اصل قرار است فیلم Birds of Prey فیلم اولیه ز این سری باشد و اول اکران شود و پس از ان شخصیت Batgirl در فیلم Batgirlداستان را ادامه دهد.

در اخر باید گفت جای خوشنودی است که کمپانی Warner Bros و DC برعکس کمپانی های دیگر تنها به یک خط داستانی برای ایجاد دنیای سینمایی مشترک ابرقهرمانی شان اتکا نمی کنند و در کنار ان حاظر اند تا با پروژه های دیگر دست به ریسک زده و شاهد حضور هرچه بیشتر خانوم ها در عرصه ی سینما، چه از امر نویسندگی و کارگردانی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا