سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

ستاره ی فیلم Gone Girl در Avengers: Infinity War

24-carrie-coon-fea.w512.h600.2x-650x762

چند روز بیشتر به اکران جهانی یکی از بزرگترین و مهم ترین یا شاید حتی پر انتظارترین فیلمهای هالیوودی معروف به عنوان Avengers: Infinity War نمانده است و ما همچنان به راز های بیشتری از این فیلم روز به روز اشنا می شویم. اگر شما نیز مانند من به اثاری مانند Gone Girl و The Leftovers و Fargo علاقه مند بوده اید بنابراین می بایست با نام Carrie coon اشنا شده باشید. چهره ای که پس از ایفای نقش در چند اثار معتبر و هر چند کوتاه در تعدادی از انان، سریعا اسم و رسمی از خودش بجا گذاشت انچنان که روز به روز عموم بیشتری خواستار حضور بیشتر او در فیلم و سریال ها بودند. حالا براساس اخباری که از منابع معتبر به گوش می رسد و به نقل “برادران روسو” کارگردانهای فیلم “Avengers: Infinity War” بنظر می رسد باری دیگر شاهد او در فیلمی دیگر خواهیم بود.

طی مصاحبه ای با یک مجله ی انگلیسی، برادران روسو اعلام نمودند “Carrie coon” صداپیشگی یکی از اعضای “The black order” که جزعی از ارتش مخصوص “Thanos” می باشند بنام ” پراکسیما میدنایت” را بر عهده داراست. که چندی بعد از انتشار این خبر، خود بازیگر در توئیترش تایید کرد و همچنین اضافه کرد که در این فیلم تنها از صدایش استفاده نشده بلکه از چهره اش نیز تصویر برداری شده.

برادران موفق روسو که پس از کار بروی چند قسمت سریال “Office” به چنان اوازی رسیدند تا به جمع اسامی مورد علاقه کمپانی مارول و غول بزرگتر دیزنی قرار بگیرند و به عنوان کارگردانان ثابت فیلمهای مارول تبدیل شوند. این دو برادر با فیلم “Captain America The winter soldier” شروع به کار کردند و تا به اینجا فیلم “Captain America The Civil War” را هم برعهده داشتند و بعد از “Infinity War” دنباله ی ان که در سال بعد اکران خواهد شد را نیز کارگردانی خواهند کرد . ما همچنین می دانیم، بازیگر ایرلندی “Tom Vaughn-Lawlor” صداپیشگی شخصیت “ابونی ماو” و بازیگر امریکایی و بدل “تری نوتاری” شخصیت “کول اوبسیدیان” را انجام خواهند داد. بنابراین با اخبار امروز تنها شخصیتی که بدون صدا مانده است “کورووس گلیو” می باشد تا درو دسته ی “بلک اردر” کامل شود.

فیلم “The Avengers Infinity War” در تاریخ ۲۵ اپریل اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا