سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینما

پادکست، هویت جعلی بدنام “ملکه هالیوود” را کشف می کند.

روزنامه نگاران و مقامات به دنباله اسمی به اصطلاح Queen هستند یک کلاهبردار که سالها برخی از بزرگترین بازیکنان قدرتمند Tinseltown را فریب داده ، از جمله امی پاسکال ، کاتلین کندی و استیسی اسنایدر.

در سال 2019 ، یک شرکت امنیتی سازمانی ، K2 Intelligence ، کشف کرد که “Queen” در تقلید از صدای زنان متخصص است و با قول انجام کارهای هالیوودی  هزاران دلار از آنها دریافت کرده است.  در واقع او یک مرد است .

حالا روزنامه نگاران Josh Dean و Vanessa Grigoriadis میزبان پادکست “Chameleon: ملکه هالیوود” ،  ( که به تحقیق در مورد  این فریب کاری اختصاص داده اند)  یک قدم جلو رفته اند و می گویند مظنون احتمالی را شناسایی کرده اند.

آنها بیش از یک سال از ماجرا خبر داده اند و می گویند فرد مورد نظر در حال حاضر در یک رستوران در لندن است و یک بار در اندونزی زندانی شده است. او حتی یک لیست طولانی از نام های مستعار جعلی دارد.

این دو نفر با نگهبانانی زندانی که متهم مظنون در آنجا بوده و همچنین سرآشپزهایی که او با آنها در ارتباط بوده و همسر سابق یکی از نزدیکانشان مصاحبه کرده اند.

گریگوریادیس همچنین قطعه ای از افشاگری را برای Vanity Fair نوشته است.

FBI در جستجوی قربانیان کلاهبرداری بوده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا