سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار مشاهیر خارجیاخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپاخبر های داغ

گزارشگر تلویزیون پس از اینکه بیننده متوجه توده مشکوکی در گردن او شد ، فهمید که به سرطان مبتلا شده است

یک گزارشگر تلویزیون فلوریدا پس از این که یک بیننده نگران ، توده ای در گردن او دید، به او هشدار داد که این می تواند یک تومور باشد.

ویکتوریا پرایس روز پنجشنبه در  پست توییتر خود نوشت که برای از بین بردن تومور ،غده تیروئید و چند غده لنفاوی  روز دوشنبه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.  این اتفاقات غیرمنتظره از ماه ژوئن آغاز شد که یک زن پرایس را در تلویزیون دید و متوجه توده مشکوکی روی گردن او شد. زن بلافاصله به او ایمیل داد.

آن خانم در ایمیل نوشت :  “سلام ، من داشتم برنامه خبرتون را نگاه می کردم متوجه توده ای در گردنتان شدم و نگرانم کرد.  لطفا تیروئید خود را چک کنید. من را یاد گردن خودم انداخت که بعداً فهمیدم سرطان است. “

بعداً پرایس گفت نمیدونم از این ایمیل باید بترسم یا بهش بی اعتنا باشم. 

او نوشت: “نامزد مهربان من که وانمود می کند که من شکست ناپذیر هستم ، تلفن را به زور به دستم داد و به پزشک  زنگ زدم تا قرار ملاقات را تعیین کنم.”

پزشک او قبول کرد که یک مشکلی است و سونوگرافی یک غده بر روی تیروئیدش پیدا کرده است. پس از آن ، متخصصین سرطان در بیمارستان عمومی تمپا  آن را دیدند و شک بیننده تأیید شد: توده پرایس سرطان تیروئید بود و به غدد لنفاوی او سرایت کرده بود.

پرایس نوشت: “اگر من آن ایمیل را دریافت نکرده بودم ، هرگز به پزشک خود زنگ نمی زدم و  سرطان پیشرفت می کرد. این یک فکر ترسناک  است.” “من برای همیشه از آن خانم متشکرم که از طریق ایمیل  به من آگاهی داد. او یک فرد کاملاً غریبه است و  نسبت به این امر تعهدی  نداشت ، اما به هر حال این کار را کرد.”


پس از فاش شدن این خبر ، پرایس گفت که او یک هفته مرخصی می گیرد  تا تحت عمل جراحی قرار گیرد. او برای اطمینان از پیشرفت این سرطان در نظر دارد تا سی تی اسکن و بیوپسی برای سایر غدد لنفاوی انجام دهد.

پرایس به این زن ایمیل فرستاد تا از او بخاطر کاری که انجام داد تشکر کند ، اما هنوز پاسخی نگرفته است.

او در توییترش نوشت: “این روزها جهان مکان سختی است. فراموش نکنید که از خود مراقبت کنید. از یکدیگر مراقبت کنید. به همدیگر عشق بورزید و به زودی می بینمتان.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا