سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیمطالب جالب

دنیز بایسال:اولین بار برای ملاقات با آژانس با چهره بنفش و کبود رفتم

“دنیز بایسال” بازیگر سریال “فضیلت خانم و دخترانش” که پیش از بازیگری بسکتبال بازی‌ می‌کرده است، گفت که پس از اینکه دماغش شکسته و آن‌را عمل کرد با چهره‌ای چروکیده و بنفش به آژانس بازیگری مراجعه کرده است.

,CjkmXEktLUyrhO1_znkwog

“دنیز بایسال” بازیگر نقش‌اصلی سریال پرطرفدار شبکه استار تی‌وی “فضیلت خانم و دخترانش” به “حاکان گجه” از روزنامه “هوریّت” تعریف کرد که چگونه بازیگری را آغاز کرده است.

,o_zZKY_MyES3TzmD9eSCkg

بایسال اضحار داشت:

“هنگام بازی بسکتبال دماغم شکسته بود. در ۱۸سالگی عمل کردم. دبیر تئاترم خواست که مرا در آژانس نام‌نویسی کند. درحالی که نصف صورتم بنفش بود با بانداژها به اولین قرارملاقات رفتم. سپس ازم عکس گرفتند. پس از مدتی برای سریال روزانه “آب‌های عمیق” که در ازمیر فیلم‌برداری می‌شد درخواست آمد. اعتراف می‌کنم که پس از انتخاب من به گزینش دختران دیگر(به جای من) نیز ادامه دادند.”

,UoofRiEQ906lpn9OeXi0YQ

بایسال که در پنج سالگی پدر و مادرش از هم جدا شدند و وِی همراه مادرش بزرگ شد، او درباره تاثیراتی که بی‌پدر بزرگ شدن بر روی روابطش با مردها داشت چنین اضحار کرد:

“همیشه ترس‌هایی درباره مردها داشتم. می‌گفتم که حالا که پدرم مرا ترک کرد، پس همه همین‌کار رو می‌کنند. به باشگاه رِیکی(ورزشی مانند یوگا که با انرژی درمانی سرکار داشته و برای کسب آرامش است) رفتم و وارد مباحث انرژی‌درمانی شده و تمامی این نگرانی‌ها را از ذهنم پاک کردم.”

,SPUO4RZUg06G5nzkMFJQfg

این بازیگر که یک سال و نیم است با “باریش یورتجو” سولیست گروه “کولپا” در رابطه است، به سخن دوست‌پسر خود که چنین گفته بود “نمی‌توانم صحنه‌های بوسه دنیز را تماشا کنم” این پاسخ را داد “اگر من جای او بودم من هم نمیتوانستم تماشا کنم.”

,uIrvnDqI80We5p4nDIf3bA

بایسال که پیش‌تر گفته بود “فکر نمی‌کنم بتوانم در صحنه‌های آمیزشی بازی کنم” چنین گفت: “برهنگی هم حدودی دارد. از لحاظ ظاهری نیز خوشم نمی‌آید. فیلم، کارگردان و بازیگرها مهمند اما برهنگی امروزه به صورت یک چیز طبیعی برای ما عرصه نمی‌شه بلکه از آن سواستفاده می‌شه.”

,BqgqjJNdD06XW78OaKgKCA

بایسال که گفت “شخص خودستایی نیستم اما اولین دلیل انتخاب شدنم زیبایی‌ام بود، حال استعداد و مهارت نیز به آن افزوده شده، به همین دلیل خیالم راحته.” و سپس علل متمایز بودن خویش از دیگر بازیگرهای نسل جدید را چنین توضیح داد:

“صمیمیت. حتی اگر چیزهایی که در سناریو نوشته شده‌اند به نحوی مناسب با مزاجم نباشند از طریقی خود را قانع کرده و بازی می‌کنم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا