سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

در سریال AKTRIS ( بازیگر) پینار دنیز برای اولین بار احساس بسیار خاصی کرد

در سریال AKTRIS، پینار دنیز برای اولین بار احساس بسیار خاصی کرد!
پینار دنیز بازیگر نقش اول سریال دیزنی + با نام Aktris (بازیگر) با شخصیت یاسمین مخاطب را تحت تاثیر قرار داد.

پینار دنیز یکی از خاص‌ترین نقش‌های دوران حرفه‌ای خود را با این سریال تجربه می کند:  نقش یک بازیگر موفق را بازی می‌کند، اما شب‌ها به یک قاتل زنجیره‌ای تبدیل می‌شود‌.

با این حال، احساس بسیار متفاوت دیگری نیز وجود دارد که سریال Aktris به این بازیگر ارائه می دهد. پینار دنیز نیز در سریال دیزنی پلاس احساس یک بازیگر واقعی می کرد.

پینار دنیز با بیان احساساتش در مورد پروژه سریال تلویزیونی Aktris گفت:

لحظه ای که احساس کردم بازیگر شدم، زمانی بود که در «Aktris» بازی کردم. من در آن سریال نقش یک سلبریتی را بازی می کنم، پروژه هایی را روی هم انجام داده ام تا در آن حالت بمانم و آن را با خود بیاورم. در کنار آن پروژه ها، اتفاقی در حرفه بازیگری خودم هم افتاد. من فکر می‌کنم پروژه‌ای که می‌توانید در آن احساس کنید یک بازیگر به تمام معنا هستید، سریال Aktris بود.»

پینار دنیز که دهمین سال فعالیتش را سپری می کند، گفت که شرایطی که در جوایز پروانه طلایی تجربه کرد او را بیش از همه ناراحت کرد. این بازیگر با گلایه از اینکه صحبت هایش به جاهای مختلف کشیده شده است، گفت: من اصلاً از انتقاد بدم نمی آید، اما از این که صحبتی که با نیت خیر انجام دادم اینقدر مورد انتقاد قرار گرفت ناراحت شدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا