سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

حق پخش فیلم پرستاره «355» به یونیورسال رسید

image_13970223742_3

فیلم مهیج جاسوسی «355» با نقش‌آفرینی جسیکا چستین و گروهی از بازیگران زن سرشناس سینما مانند ماریون کوتیار، پنه لوپه کروز، فن بینگ بینگ و لوپیتا نیونگ او، در بازار کن به خریداران عرضه شد و حق پخش این فیلم در ازای بیست میلیون دلار به استودیو یونیورسال رسید. این در حالی است که کمپانی امریکایی «گلوبال رود انترتینمنت» برای خرید حق پخش این فیلم در امریکای شمالی رقم 25 میلیون دلار را پیشنهاد کرده بود.

به نوشته هالیوود ریپورتر، فیلمنامه این پروژه هنوز به مرحله نگارش نرسیده، اما گفته می‌شود خط داستانی آن حول محور پنج جاسوس زن از سازمان‌های مختلف سراسر دنیا شکل می‌گیرد که با هم متحد می‌شوند و تیم خودشان را تشکیل می‌دهند.

پیش از این، آمازون استودیوز هم از دیگر خریداران علاقه‌مند به این فیلم در بازار کن معرفی شده بود. هزینه ساخت فیلم پرستاره «355» حدود 75 میلیون دلار اعلام شده است.

مضمون و سبک این فیلم جاسوسی با مجموعه‌های مانند «هویت بورن» یا «ماموریت غیرممکن» قابل مقایسه است. سایمن کینبرگ تهیه‌کننده و کارگردان امریکایی فیلم‌های «فرار لوگان» و «ققنوس سیاه»، این پروژه سینمایی را بر اساس فیلمنامه‌ای از ترزا ریبک کارگردانی خواهد کرد.

جشنواره کن امسال تا اینجا شور و حال دوره‌های پیشین را ندارد و به نسبت سال‌های گذشته، ستاره‌های کم‌تری در این رویداد سینمایی حضور دارند. علاوه بر این، تا اینجا خرید و فروش قابل توجهی جز معامله یاد شده در بازار کن صورت نگرفته است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا