سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

تاریک امیر تکین که با سریال صداقت سیز درخشید، پروژه جدید در دست دارد

تاریک امیر تکین از جمله نام هایی بود که اولین حضور موفقش را در سریال درام «Sadakatsiz» (بی وفا) داشت که به مدت 2 فصل پخش شد.

تاریک امیر تکین، پسر بازیگر و خواننده مشهور شووال سام و یکی از بازیکنان افسانه ای فوتبال بشیکتاش، متین تکین، ورود قدرتمندی به دنیای سریال های تلویزیونی کرد.

این بازیگر متولد 1997 در استانبول است و از سال 2020 با پروژه های مختلف جلوی دوربین رفته است. تاریک امیر تکین که در سریال دیجیتال دیگری به نام Çıplak (برهنه) و همچنین سریال نتفلیکس Rise of Empires Ottoman (ظهور امپراتوری ها عثمانی) بازی کرده است, حضور حرفه ای اش با سریال 60 قسمتی صداقت سیز بود.

این بازیگر که با شخصیت سلجوق در این سریال بازی کرده بود به میدان آمد، سپس در فصل گذشته  با آلینا بوز در نقش اول سریال Bir Peri Masalı ( داستان یک پری) بازی کرد.

رشد حرفه ای تاریک امیر تکین در سال های اخیر اتفاق افتاده است و تماشاگران از استعداد بازیگری او شگفت زده شده اند. اکنون طرفداران این بازیگر منتظر پروژه های جدید هستند. تکین با اشاره به اینکه پیشنهادات مختلفی به او شده است، گفت: «شروع به خواندن پروژه های بسیار خوبی کردم. وارد مرحله آماده سازی شدم، فکر نمی‌کنم دیگر بتوانم مرخصی بگیرم.»

این بازیگر با بیان اینکه در مرحله آماده سازی به سر می برد و تماشاگران با کار بسیار خوبی روبرو خواهند شد، همچنین گفت که به زودی جزئیات آن اعلام می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا