سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جوان راجرز ، همسر مجری تلویزیونی فرد راجرز ، در سن 92 سالگی درگذشت.

جوان راجرز ، همسر فرد راجرز مجری برنامه ” Mister Rogers’ Neighborhood” پنجشنبه در سن 92 سالگی درگذشت. خبر فوت او توسط شرکت تولید کننده شوهر فقیدش در توییتر اعلام شد.

شریک زندگی 50 ساله فرد راجرز ، به تعهد مشترک با همسرش در حمایت از کودکان و خانواده ها بعد از مرگ او به عنوان رئیس هیئت مدیره فرد راجرز ادامه داد.

کمپانی راجرز گفت:”جوان یک نوازنده درخشان و ماهر ، یک مدافع عالی هنر و یک دوست عزیز برای همه اعضای سازمان ما بود. ما به خانواده جوان و هزاران نفری که او را می شناختن و دوست داشتند صمیمانه تسلیت می گوییم.

” شوهر محبوب او که از سال 1968 تا 2001 میزبان برنامه کودک بود ، در سال 2003 در 74 سالگی درگذشت. این زوج در سال 1952 ازدواج کردند. شهر پیتسبورگ ، جایی که این برنامه در آن فیلمبرداری شد ، نیز در توییتی با سلام به جوان ، او را یکی از “همسایگان مورد علاقه” این شهر خواند و اذعان کرد که این دو نفر “شهر ما را برای همیشه تغییر دادند”.

بعد از مرگ فرد، جوان به تبلیغ میراث همسر فقیدش ، که در یک بیوگرافی جذاب 2019 ،فیلم ” روزی زیبا در محله” با بازی تام هنکس به تصویر کشیده شد ، ادامه داد. او گفت شوهرش از این فیلم قدردانی خواهد کرد ، و در هنگام پخش به Page Six گفت: “من فکر می کنم او واقعاً دوستش داشت ، نه؟”

این زن و شوهر با هم صمیمی بودند . به نقل از Pittsburgh Business Times ،  بازمانده های آنها دو پسر به نام های جیمز و جان و همچنین دو نوه هستند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا