سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

ساخت بازسازی سریال Aeon Flux برای MTV

mtv-is-rebooting-aeon-flux-as-a-live-action-series-social

ریبوت Aeon Flux: عالی!

ریبوت لایو-اکشن Aeon Flux: واقعا؟

اجازه بدهید داستانی را برای تازه‌کارها تعریف کنم. در دهه ۱۹۹۰، MTV یک واحد انیمیشن سازی تجربی راه انداخت به نام Liquid Television . بخشی از آن Aeon Flux بود که یک سریال انیمیشنی برای بزرگترها بود که شامل صحنه های خشونت و سک.سی و فتی.شی بود. می توانید تصور کنید که اگر بچه ای به طور اتفاقی چنین صحنه هایی را می دید چه می شد؟

سریال تحسین شده Aeon Flux که توسط Peter Chung کارگردانی می شد در اواسط دهه ۹۰ برای چندین فصل کوتاه پخش شد. داستان آن درباره یک مامور مخفی (Aeon Flux) بود که در سال ۷۶۹۸ میلادی بعد از یک حادثه زیست محیطی که همه جمعیت دنیا به جز دو شهر ی که در اروپای شرقی قرار داشت را نابود کرد اتفاق می افتد. یکی از این شهرها، یک شهر آنارشیستی است (شهری که Aeon از آنجا وارد داستان می شود) و دیگری یک شهر پلیسی است که توسط Trevor Goodchild رهبری می شود.

تا سال ۲۰۰۵، همه نمایش های Aeon Flux بر روی تلویزیون بود (به جز یک ویدئوگیم). در آن زمان، یک فیلم لایو-اکشن با بازی ستاره سینما Charlize Theron منتشر شد که هم در بین منتقدین و هم از نظر فروش کولاک کرد. خوب چرا این کار نباید دوباره اتفاق می افتاد؟ به گزارش THR، تهیه کننده اجرایی فیلم Teen Wolf یعنی Jeff Davis در کنار Gale Anne Hurd (نویسنده  The Walking Dead، که در سال ۲۰۰۵ تهیه کننده Aeon Flux هم بود) نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی این کار را بر عهده خواهند داشت.

داستان در یک شهر مخروبه در آینده اتفاق می افتد که در آن یک آدمکش جوان با گروهی که در کار دستکاری سلول های زیستی هستند، دست‌به‌دست هم می دهند تا بشریت را نجات دهند که در آخر تبدیل به قهرمان داستان یعنی Aeon Flux می شود.

در حالی که ریبوت ها امروزه بیشتر در دنیای بازی ها کاربرد دارند ولی خبر ناامید کننده این است که داستان در فرم انیمیشن نخواهد بود. سبک جسورانه و تصاویر به‌یاد ماندنی، چیزهای نیستند که قابل تبدیل به فرم لایو-اکشن باشند. تولید فیلم و عوامل آن بسیار مهم هستند ولی باید ببینیم در ادامه چه اتفاقاتی خواهد افتاد. سعی خواهیم کرد که اخبار آن را دنبال کنیم و شما رو در جریان آن بذاریم. ولی اگر Aeon Flux را دیده اید یا خاطره ای از سریال های انیمیشنی دارید خوشحال می شویم که با ما به اشتراک بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا