سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشیخبر های داغ

پیروزی ملی پوشان در وقت های اضافه؛ ایران با برد تاریخی مقابل مراکش سه امتیازی شد

سرانجام انتظارها به سر آمد. یوزهای ایرانی فرار است راس ساعت هحده به وقت محلی، هفده به وقت اروپای مرکزی/ نوزده و سی دقیقه به وقت ایران در نخستین دیدار از رقابت های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل نمایندگان کشور مغرب (مراکش) صف آرایی کنند. ملی پوشان که اینبار با عملکردی خیره کننده، بدون دردسر، بدون باخت و چند هفته پیش از اتمام مسابقات انتخابی مجوز صعود به مرحله نهایی را دریافت کردند تا دقایقی دیگر برای نخستین بار دومین حضور متوالی در بزرگترین تورنمنت ورزشی دنیا را تجربه می کنند.

880x495_cmsv2_eca8-3182499

شاگردان کی روش همه امید خود برای خلق شگفتی و صعود تاریخی از مرحله گروهی را به دیدار مقابل مراکش گره زده اند تا با سه امتیاز حیاتی و کسب روحیه ای مضاعف به مصاف قهرمانان اروپا و جهان بروند.

باید دید تیم ملی فوتبال ایران که به طور قطع سعید عزت اللهی، شماره شش میانه میدان را در بازی نخست در اختیار ندارد این دیدار را چگونه و با چه ترکیبی از دیگر مهره های ارزشمند خود آغاز می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا