سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

سریال عشق سیاه BLACK LOVE: فصل چهارم سپتامبر به OWN می آید.

Black Love فقط چند هفته با پخش فصل چهارمش در  OWN فاصله دارد. قسمت های جدید از ماه سپتامبر پخش می شود و در فصل جدید زوج ها بیل و کریستن بلمی ، جام  هیل و ایان والاس ، دبورا جوی وینز و ترنس ویلیامز و دوله و جازمین هیل حضور خواهند داشت.

OWN در یک بیانیه مطبوعاتی اطلاعات بیشتری درباره فصل چهارم Black Love را فاش کرد. 

شبکه تلویزیونی Oprah Winfrey Network امروز اعلام کرد که چهارمین فصل از سریال محبوب  Black Love را  در روز شنبه 5 سپتامبر ساعت 9:00 شب پخش خواهد کرد.

Black Love که توسط زوج فیلمساز Codie و Tommy Oliver ساخته شده است ،  داستانهای واقعی ، صادقانه ، عاطفی و شفاف  برخی از موفق ترین افراد در بیزینس و سرگرمی و ..نشان میدهد ، زوج های برجسته ای از جمله Dulé Hill & Jazmyn Simon ، Jemele Hill & Ian Wallace ، Bill & Kristen BellamyBlack Love و Deborah Joy Winans & Terrence Williams درمورد موضوعاتی مثل روزهای ابتدایی ازدواجشان تا غم و اندوهشان ، سلامت روان و تغییرات در رابطه شان بحث می کنند. 

بلک عشق ،به دنبال پاسخ به سؤال مهمی است ، “چه چیزی باعث موفقیت یک ازدواج می شود؟” الیورها برای پاسخ به این سوال تصمیم  گرفتند در مورد ازدواج در جامعه سیاه پوستان شفافیت ایجاد کنند و ابتدا این سریال را با تازه ازدواج کرده ها شروع کردند. آنها اکنون بیش از پنج سال است که ازدواج کرده اند و سه پسر زیر چهار سال دارند.” 

شما چی فکر میکنید؟ آیا شما از طرفداران سریال تلویزیونی Black Love هستید؟ آیا فصل چهارم و زوج های آن را در OWN تماشا خواهید کرد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا