سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

ممکن است بازی ایران-اسپانیا از تلویزیون پخش نشود!

علی اصغر پورمحمدی قائم مقام سیما و رئیس شورای سیاستگذاری و هماهنگی ورزش صداوسیما که سابقه مدیریت شبکه سه را دارد، از احتمال عدم پخش بازی دو تیم ایران و اسپانیا خبر داد. او می‌گوید اگر تا روزهای آینده‌ مبلغی به عنوان حق پخش بازی‌های جام جهانی پرداخت نشود، ممکن است بازی ایران و اسپانیا از تلویزیون پخش نشود.

image_13970327628_180615131623-08-world-cup-061518-

علی اصغر پورمحمدی با اشاره به اینکه از امروز برای استمرار پخش تلویزیونی جام جهانی بانک مرکزی دست به کار شود، خاطرنشان کرد: «ما قرارداد منعقد کرده‌ایم و بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه خریداری شده‌اند اما به خاطر مشکلات مالی رسانه ملی نتوانسته واریزی داشته باشد. الان هم پرونده قرارداد مربوطه در دفتر معاونت مالی اداری صداوسیما توسط آقای شهریاری پیگیری می‌شود. از این به بعد ایشان بایستی سرعت به خرج بدهند و رایزنی‌های جدی در بانک مرکزی داشته باشند که با چه راه‌‌حل و راهکاری این پول به شرکت مربوطه ارسال شود.»

او در پاسخ به این سوال که اگر این پول در موعد مقرر پرداخت نشود آیا در ادامه با اختلال در پخش مسابقات مواجه خواهیم شد، افزود: «ممکن است بازی بعدی ایران مقابل اسپانیا در روز چهارشنبه را نتوانیم پخش کنیم امیدوارم بخشی از این پول تا قبل از مسابقه پرداخت شود؛ در غیر این صورت برای ادامه پخش، دچار مشکل خواهیم شد. این را هم بدانید که این پرونده از شبکه سه و شورای ورزش خارج شده و اکنون دست معاون مالی اداری است و آن‌ها بایستی این پول را زودتر واریز کنند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا