سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

تاریخ بازگشت سریال Ozark برای فصل دوم اعلام شد

شبکه ی Netflix اعلام کرد فصل دوم سریال پرطرفدار Ozark در تاریخ ۳۱ آگوست به صورت کامل منتشر خواهد شد.

header-11-e1529594375449

Ozark در این فصل ادامه ی داستان Marty Bryde و خانواده اش را روایت می کند که همچنان درگیر مشکلاتی با یک کارتل خطرناک مواد مخدر هستند. با کشته شدن شخصیت Del، وکیل بی رحمی به نام Helen Pierce از طرف اتحادیه ی خلافکاران وارد شهر می شود که می خواهد اوضاع را سروسامان دهد، در حالی که خانواده ی Bryde تازه در حال وفق پیدا کردن با شرایط جدیدشان هستند. Marty و Wendy تلاش می کنند از منافع خانواده دفاع کنند، در حالی که خطر شراکت با خانواده ی Snell وRuth  به شدت آن ها را تهدید می کند. شرایط خیلی بدتر شده و خانواده ی Bryde می دانند برای رهایی از این مخمصه باید هر کاری از دستشان برمی آید بکنند.

فصل گذشته با Marty Byrde و همسرش Wendy آشنا شدیم. Marty یک مشاور اقتصادی است که به صورت پنهانی در حال پولشویی برای یک کارتل مواد مخدر بوده، و پس از اینکه شریکش در حال بالا کشیدن مقداری از این پول ها لو می رود، Marty مجبور می شود به همراه خانواده ادامه ی این عملیات را به شهر Ozark منتقل کند. سپس دچار مشکلاتی با یک کارتل مواد مخدر در شهر می شود که کاملا غیرعمد تجارت آن ها را برهم زده است، و همچنین با خانواده ای گردن کلفت به رهبری یک دختر ۱۹ ساله که قصد دزدیدن پول های او را دارند روبرو می شود، همه ی این ها در حالی است که او قصد دارد از دست یک مامور FBI نیز در امان باشد. او برای نجات خانواده اش باید عملیات پولشویی اش را هر چه سریعتر به پایان برساند.

در این فصل از سریال Jason Bateman، Laura Linney، Julia Garner و Janet McTeer بازی خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا