سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام بردی دلیل بزرگی را که مشتاقانه منتظر بازنشستگی از فوتباله به اشتراک می گذارد.

تام بردی در حال بازنشستگی از فوتبال است. در مصاحبه جدیدی که تام بردی با اپرا وینفری داشته بردی،بزرگترین دلیلی را که مشتاق کناره گیری از این ورزشه به اشتراک گذاشت.

بردی به وینفری می گوید: «روز شکرگزاری چیزهای زیادی برای شکرگزاری وجود دارد. “اما شما فقط چهار ساعت فرصت دارید تا از آن لذت ببرید. تمرین معمولاً حدود ساعت 1 یا 2 بعد از ظهر به پایان می رسد، شما حدود ساعت 3:30 غذا می خورید و سپس برای تمرین روز بعد آماده می شوید. و بعد از آن  کریسمس هم همین کار را انجام می دهید. بنابراین، می‌دانی، من مشتاقانه منتظر زمانی هستم که فوتبال را تمام کنم تا بتوانم  تعطیلات عادی‌تری داشته باشم، جایی که همه خانواده در کنار هم هستند.»

مدافع تیم تامپا بوکانیرز و همسرش، ژیزل بوندشن، آشکارا در مورد محدودیت های غذایی شدیدشان صحبت کرده اند. سرآشپز شخصی این زوج آلن کمپبل، برنامه غذایی آنها را در سال 2016 ارائه کرد و فاش کرد که  این خانواده عمدتاً سبزیجات ارگانیک، غلات کامل و گوشت بدون چربی مصرف می کنند و رژیم غذاییشان بدون شکر سفید، آرد یا گلوتن است.

کمپبل در مورد بچه های این زوج، ویویان 8 ساله و پسر 11 ساله بنجامین، و پسر 14 ساله بردی،  به نام جان، که از بریجت مویناهان بازیگر دارد , گفت که آنها هم همان وعده های غذایی والدینشان را می خورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا