سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

سریال Sadakatsiz (بی صداقت ) با پخش اولین قسمتش در شیلی به رتبه اول رسید!

خبر بسیار خوبی از خارج از ترکیه در مورد سریال Sadakatsiz (بی صداقت)  آمده که فصل دومش هم در حال پخش هست این سریال با پخش اولین قسمتش در شیلی رتبه اول را در رتبه بندی ها به خود اختصاص داد.

 

سریال تلویزیونی “Sadakatsiz” (بی صداقت) با بازی جانسو دره، ملیس سزن و کنر سیندوروک فصل دومش را ادامه می دهد. این سریال که در فصل اول به رتبه های بالایی رسید اما در فصل دوم به میزان قابل توجهی ضعیف شد و در پایان این فصل با تلویزیون خداحافظی خواهد کرد.

اگرچه سریال تلویزیونی بی صداقت از نظر رتبه بندی در ترکیه مشکل دارد، اما همچنان توجه زیادی را در خارج از کشور به خودش جلب می کند. این سریال که پخشش را در شیلی آغاز کرد، با امتیازی که در باند 13.3 دریافت کرد، با اولین قسمتش رکورد زد و رتبه اول را از آن خود کرد. بی صداقت  رسما در شیلی طوفان به پا کرده است.

این سریال که در جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته در 65 کشور از اسرائیل تا پاراگوئه پخش شد و همچنان پخش می شود. حق پخش سریال اخیرا توسط HBO Max America Latin بدست آمده است.

از طرفی سریال بی صداقت که با فصل اول در ترکیه تاخت  در فصل دوم ضعیف عمل کرد و قدم به قدم به پایان نزدیک می شود.

جانسو دره بازیگر نقش اول سریال بی صداقت چند روز پیش به مادرید پایتخت اسپانیا رفت و به عنوان مهمان افتخاری در مراسم یکی از مهمترین جوایز این کشور حضور یافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا