سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال The Terror با داستانی جدید برای فصل دوم تمدید شد

شبکه AMC به طور رسمی چراغ سبز خود را برای ساخت فصل دوم The Terror نشان داد ولی قرار است که این فصل متفاوت تر از فصل قبلی این سریالِ ترسناک باشد. اگر فصل اول سریال واقعا گلچینی از افراد مطرح و شناخته شده بود ولی فصل دوم آن ترتیبات جدید، داستان جدید و مدیران تولید جدیدی خواهد داشت. فصل اول درباه داستان کشتی های جستجوگر قطب Royal Navy به نام های HMS Erebus و HMS Terror بود که هردوی آنها برای جستجوی گذرگاه نورث‌وست حرکت کردند ولی بعد از آن هرگز دیده نشدند. تصور می شود که کشتی ها در یخ گیر کرده اند و خدمه آنها تحت محاصره موجودات هیولایی در آمده اند- شاید ذهن آنها هم تسخیر شده است.

Kajganich که هدایت فصل درخشان اول سریال را برعهده داشت، در فصل ۲ حضور نخواهد داشت. درعوض، Alexander Woo از True Blood و Max Borenstein  از Kong: Skull Island، Godzilla تهیه کننده اجرایی فصل ۲ سریال خواهند بود وWoo هم به عنوان مدید تولید سریال در کنار آنها خواهد بود. اما در مورد داستان:

فصل ۲ سریال درباره شبحی است که در جریان جنگ جهانی دوم بر محلی به نام سینما پاسیفیک و خانه های آمریکاییان-ژاپنی که درجنوب کالیفرنیا قرار دارد سایه افکنده است. این خانه ها محل نگه داری کسانی است که در زمان جنگ باقی مانده اند.

 

the-terror-jered-harris-650x433

ایده سریال های AMC این است که از یک واقعه تاریخی شروع کند و سپس آن را با اتفاقات ترسناک و تخیلی پوشش دهد، هرچند که خود آمریکاییان-ژاپنی هم به اندازه کافی ترسناک هستند. این فرضیه به AMC این فرصت را می دهد که از عوامل آسیایی زیادی در سریال های خود استفاده کند.

Woo برای اولین بار به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی در کار True Blood شبکه HBO مطرح شد و اخیرا هم به عنوان مشاور تهیه کننده در کار Manhattan شبکه WGN America همکاری دارد. او همچنین فیلمنامه ای برای فیلم اقتباسی شبکهHBO به نام The Immortal Life of Henrietta Lacks نوشته است. Borenstein هم در کمپانی Warner Bros. برای بسط و توسعه جهان هیولاها کار کرده و به عنوان سازنده مینی سریال تلویزیونی Minority Report با این شرکت همکاری داشته است. حتی اخیرا صحبت این بود که او برای توسعه یک اسپین‌آف سریال Game of Thrones شبکه HBO با آنها همکاری کند ولی هنوز معلوم نیست که این پروژه ادامه داشته باشد یا نه.

ایده به خدمت گرفتن مدیران تولید جدید برای هر فصلی، ایده بسیار خوبی است که در مورد فصل ۲ The Terror اتفاق افتاده است. در واقع این ایده می تواند سکوی پرتابی خوبی برای برخی سریال های محدود باشد. پس همچنان منتظریم ببینیم که فصل دوم سریال چگونه خواهد بود.

هنوز درباره زمان پخش فصل دوم سریال چیزی گفته نشده است، با این حال، امیدواریم که این سریال برای سال های متمادی ادامه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا