سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

همکاری دیوید آیر و شیا لابوف در فیلم جنایی جدیدی

طبق خبر منتشر شده از سوی هالیوود ریپورتر، شیا لابوف (Shia LaBeouf) ستاره فیلم‌های Transformers و American Honey، با دیوید آیر (David Ayer) برای ساخت فیلم جنایی جدیدی به نام Tax Collecter همکاری می‌کند. این منبع خبری گزارش داده که بابی سوتو (Bobby Soto) بازیگر فیلم For The People نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. هنوز تاریخ اکران فیلم مشخص نشده اما تولید آن امسال تابستان در لس‌آنجلس آغاز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما همراه باشید.

ayerSHIA-660x330

دیوید آیر و Cedar Park Entertainment تولید این فیلم را به همراه Cross Creek Pictures بر عهده خواهند گرفت. Cross Creek قبلا فیلم‌هایی همچون Hacksaw Ridge, Black Mass, Roman J. Israel, Esg., The Ides Of March و Black Swan را ساخته است.

آیر در حال حاضر مشغول ساخت فیلم فانتزی شبکه نتفلیکس، Bright، است که نویسندگی آن را نیز بر عهده دارد. فیلم‌های قبلی آیر، Suicide Squad (جوخه انتحاری)، End Of Watch و Street Kings و Training Day بودند. لابوف نیز اخیرا درام Brog Vs. McErone را روی پرده داشته و به زودی در فیلم زندگی‌نامه Honey Boy دیده خواهد شد. این دو قبلا با هم سر کار Fury همکاری داشته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا