سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ریتا اورا و تایکا وایتیتی در یک مراسم “بسیار کوچک” ازدواج کرد

پس از شایعات و گزارش هایی مبنی بر ازدواج این زوج، منبعی به people تایید کرد که بازیگر و کارگردان ثور: عشق و تندر 46 ساله و خواننده 31 ساله در یک مراسم “بسیار کوچک” ازدواج کردند. در عکس‌های اخیر رسانه‌های اجتماعی، وایتیتی در حالی نشان داده می‌شود که حلقه ازدواج به دست دارد.

سال گذشته، اورا و وایتیتی پس از آن که برای اولین بار در آوریل 2021 با هم ارتباط برقرار کردند، زمانی که اورا عکسی از خودش و وایتیتی را در آغوش هم ، به صورت عمومی منتشر کرد. او در کپشن کرد: «روزهای خوب، خاطرات، چیزهای تصادفی روی تلفن من و آنهایی که دوستشان دارم.

این زوج بعداً اولین حضورشون را در فرش قرمز به عنوان یک زوج در اوت 2021 در اولین نمایش The Suicide Squad در لس آنجلس انجام دادند. در ماه سپتامبر، وایتیتی و اورا با هم در Met Gala 2021 حضور پیدا کردند .
وایتیتی برای فیلم خرگوش جوجو در سال 2019 برنده اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. او فیلم هایی مانند Hunt for the Wilderpeople و What We Do in the Shadows ساخته و در فیلم هایی مانند Free Guy، Lightyear  بازی کرده است. .

او در سال 2018 پس از هفت سال ازدواج از همسر سابقش چلسی وینستانلی جدا شد. او و وینستانلی دو فرزند دارند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا