سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

همکاری دوباره Mark Wahlberg و Peter Berg در فیلم Wonderland برای Netflix

نامزد دریافت سه جایزه اسکار Mark Wahlberg و همکار همیشگی او، کارگردان معروف Peter Berg ، نامزد دریافت سه جایزه امی باری دیگر برای ساختن Wonderland در Netflix متحد می شوند.

mark_wahlberg
Wonderland که توسط Ace Atkins نوشته شده است در واقع قسمتی از سریال اسپنسر است. سریالی که نامگذاری آن براساس شخصیتی موجود در مجموعه ای از رمان های جنایی صورت گرفته است، مجموعه ای که در ابتدا توسط Robert B.Parker نوشته شده بود وAce Atkins نوشتن ادامه آن را بر عهده گرفت. اسپنسر شخصیتی است که تازه از زندان در آمده و به ناچار به سمت مناطق بد بوستون کشیده می شود و در آنجا حقایقی درباره ی یک قتل مهیج و توطئه پیچیده ی در پشت آن را کشف می کند.
Wahlberg در فیلم نقش آفرینی خواهد کرد و Berg نیز مسئولیت کارگردانی فیلم را برعهده می گیرد. John Logan Pierson از فیلم ۴۴ به همراه Toby Ascher نیز کار تهیه کنندگی را برعهده خواهند داشت.
Wonderland پنجمین کار Wahlberg و Berg با یکدیگر خواهد بود. آن ها با هم در فیلم های دیگری از جمله Mile 22 که در ۱۷ آگوست بر روی پرده ها خواهد رفت و ساخت قسمت بعدی آن نیز تایید گردیده است هم همکاری کرده اند.
شخصیت اسپنسر که توسط Robert B.Parker ساخته شده است، پایه و بنیان ۴۸ رمان بوده که همه آن ها به پرفروش ترین رمان های نیویورک تایمز تبدیل گردیده اند. Parker که قبلا به عنوان ریش سفید داستان های جنایی آمریکا به رسمیت شناخته می شد در سال ۲۰۰۲ توسط گروه نویسندگان داستان های رازآلود آمریکا به عنوان استاد بزرگ جوایز ادگار نام گرفت، افتخاری که آن را با استادان پیشین از جمله Alfred Hitchcok و Ellery Queen تقسیم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا