سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعی

20 مرکز درمانی و 7 بیمارستان تامین اجتماعی در دست ساخت

57302491

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به راه اندازی 24 اتاق زایمان اختصاصی در بیمارستان های تامین اجتماعی از توسعه این واحدها در سایر بیمارستان های تامین اجتماعی در سال حاری خبر داد.

 محمدعلی همتی در همایش سراسری مدیران سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه از سال گذشته ارتقای هتلینگ بیمارستان ها را کلید زدیم گفت: وضعیت هتلینگ بیمارستانی مطلوب تر شده است. در این حیطه بسیار ساماندهی شده عمل کردیم.

وی افزود: در این برنامه در چهار محور تاسیسات و ساختمان، تجهیزات ، نظافت و بهداشت و هتلینگ وارد عمل شدیم و امسال در محورهای امور اداری، گردش کار و منابع انسانی امسال کار را پیش خواهیم برد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ساماندهی اورژانس بیمارستانی نیز در 17 بیمارستان شروع شده و رو به پیشرفت است گفت: گروههای زایمانی و اتاق های ال. دی. آر که اتاق های زایمان اختصاصی هستند را مورد توجه قرار دادیم. تا کنون 24 مورد راه اندازی شده و در دست توسعه است.

همتی ادامه داد: ساماندهی انبارها و توسعه نیروی انسانی بیمارستان ها هم از برنامه و اقدامات دیگر این معاونت است.

به گفته وی اکنون شش بیمارستان تامین اجتماعی دارای لوح دوستدار مادر و 54 بیمارستان لوح دوستدار کودک هستند.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به تکریم سالمندان اشاره کرد و گفت : در مشهد به صورت پایلوت مرکز درمانی سالمندان را داریم که برای توسعه آن مصوباتی هم از هیات امنا گرفته ایم.

همتی ادامه داد : اغلب بیمارستان های ما دارای رتبه درجه یک و درجه یک عالی هستند.

وی به بخش درمان غیرمستقیم اشاره کرد و گفت: بر اساس سیستم مکانیزه ناظرین بیمارستانی مبالغ صرفه جویی شده در سازمان 874 میلیارد تومان از طریق سیستم مکانیزه صرفه جوبی انجام شده است.

همتی افزود: نهضت آی. تی دارد نتیجه و ثمر می دهد و نسخه الکترونیک که آرزوی سالیان سال بود در مراکز ملکی انجام شد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بهبود مستمر کیفیت خدمات و افزایش کارایی واحدهای درمانی از جمله اهداف اساسی ما هستند اظهار کرد: دو میلیون متر مربع فضای درمانی در کشور  در قالب 80 بیمارستان داریم که 10 هزار تخت بیمارستانی دارند. طی دو سال قبل توجه خوبی به توسعه تخت های ویژه بیمارستانی داشته ایم.

همتی افزود: اتفاقات خوبی در ارتقای تجهیزات پزشکی بیمارستان ها رخ داده که افتتاح دستگاه شتاب دهنده خطی از این جمله است.

وی با اشاره به اینکه در بخش درمان غیرمستقیم با 46 هزار مرکز درمانی طرف قرارداد هستیم اظهار کرد: 312 میلیون مراجعه بیمه شدگان تامین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد در سال گذشته انجام شده است

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از جذب 1300 نیرو در مراکز درمانی از طریق آزمون استخدامی که سال گذشته برگزار شده بود خبر داد و گفت: اکنون 20 مرکز درمانی و 7 بیمارستان در دست ساخت است.

به گفته وی همچنین 131 میلیون مرتبه مراجعه سرپایی و 917 هزار مورد بستری در مراکز ملکی تامین اجتماعی در سال گذشته انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا