سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماخبر های داغسینمای جهانمجله سینمایی

سریع و خشن 9 برای اکران در چین تایید شد..

کمپانی یونیورسال روز چهارشنبه اعلام کرد “Fast & Furious 9” از سانسور  برای دریافت تأییدیه رسمی برای اکران در چین  عبور کرده است. هنوز تاریخ مشخصی برای اکران در چین تعیین نشده است.

.سریع و خشن 9 در 25 ژوئن در ایالات متحده اکران خواهد شد.  اگر این فیلم در آن زمان در چین اکران شود ، در 1 ژوئیه با صدمین سالگرد حزب کمونیست چین برخورد می کند. 

(from left) Ramsey (Nathalie Emmanuel) and Dom (Vin Diesel) in “F9,” directed by Justin Lin.

پنج فیلم از هشت فیلم اصلی  “سریع و خشن” و همچنین اسپین آف  2019 “هابز و شاو” در چین به نمایش درآمده است. دو فیلم از آنها درآمد بیشتری در چین نسبت به ایالات متحده کسب کرده اند. The Fate of the Furious 2017 با موفقیت 393 میلیون دلار (که بسیار بیشتر از درآمد 226 میلیون دلاری آمریکا است) موفق ترین فیلم در این کشور است و “هابز و شاو” که 201 میلیون دلار درآمد در چین کسب کرده اند – 27 میلیون دلار بیشتر از درآمد ناخالص آمریکای شمالی بدست آورده است. 

“سریع و خشن ” 2009 حدود 4 میلیون دلار”سریع  و خشن پنج” 2011 حدود 38 میلیون دلار  ، “سریع و خشن 6” 66.5 میلیون دلار  و “سریع و خشن 7” 147 میلیون دلار درآمد  در چین کسب کردند.

 در آخرین قسمت بار دیگر وین دیزل ، میشل رودریگز ، تایرس گیبسون ، لوداکریس ، جان سینا و سونگ کانگ بازی خواهند کرد.

بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی چینی از اکران این ورژن ابراز هیجان کردند ، در حالی که برخی اظهار داشتند که علی رغم رقم باکس آفیس آن  کمی از این فیلم خسته شده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا