سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

ستاره‌های سه نسل هالیوود در نسخه سینمایی جدید «زنان کوچک»

پروژه سینمایی «زنان کوچک» به احتمال زیاد به کارگردانی گرتا گرویگ نویسنده و کارگردان فیلم تحسین‌شده و نامزد اسکار «لیدی برد» مقابل دوربین خواهد رفت. همزمان، جمعی از بازیگرهای تراز اول سینمای امریکا از جمله مریل استریپ، اما استون، سرشا رونان و تیموتی شالامی این روزها با استودیو کلمبیا پیکچرز مشغول مذاکره‌اند تا برای نقش‌آفرینی در روایتی جدید از این داستان کلاسیک امریکایی قرارداد امضا کنند.

image_13970409170_meryl

علاوه بر رونان و شالامی دو ستاره جوانی که پیش‌تر در فیلم «لیدی برد» با گرویگ همکاری کرده‌اند، فلورنس پیو بازیگر 22 ساله انگلیسی هم مشغول مذاکره با تهیه‌کنندگان این پروژه سینمایی است.

ورایتی به نقل از منابع آگاه نوشته که در حال حاضر مشخص نیست چه نقش‌هایی به بازیگران یاد شده پیشنهاد شده است. با این حال، سازندگان پروژه قصد دارند تا پیش از تعطیلات چهارم ژوییه برای انتخاب بازیگر مقابل استون که ایفاگر نقش «بت» خواهد بود، از چند بازیگر زن جوان تست بگیرند.

گرویگ ابتدا برای بازنویسی فیلمنامه این پروژه دعوت به همکاری شده بود اما به دنبال موفقیت «لیدی برد»، استودیو سونی ترغیب شد «زنان کوچک» را به عنوان پروژه بعدی گرویگ به او پیشنهاد بدهد.

رمان معروف لوییزا می الکوت که ماجرای خواهران مارچ را در دوران بعد از جنگ داخلی امریکا دنبال می‌کند بارها و بارها دستمایه ساخت فیلم‌های بلند سینمایی قرار گرفته است که محبوب‌ترین‌شان تا امروز نسخه‌ای است که با

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا