سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

پس از تأخیر به دلیل کرونا ، بلاخره تجدید دیدار “friends” مشخص شد.

 

تجدید دیدار عوامل سریال پرطرفدار “دوستان” برای HBO Max که بسیار مورد بحث و انتظار بود – در ابتدا قرار بود در مارس 2020 فیلمبرداری شود اما به دلیل همه گیری COVID به تأخیر افتاد.

در طی گپی در تاریخ 3 مارس با اندی کوهن ، دیوید شویمر ، که در نقش معروف راس گلر بازی می کرد ، گفت که عوامل فیلم خیلی زود اپیزود ویژه ای را فیلمبرداری می کنند.

 دیوید گفت : در واقع کمی بیشتر از یک ماه  دیگر به لس آنجلس می روم. ” منظورم این است که ما راهی برای فیلمبرداری ایمن پیدا کردیم و پروتکلهای بهداشتی را رعایت می کنیم. 

سال گذشته ، اساساً گفته شده بود که الن دی جنرس میزبان تجدید دیدار دیوید ، جنیفر آنیستون ، کورتنی کاکس ، مت لابلانک ، لیزا کودرو و متیو پری باشد. اما ، به دنبال اوضاع پر سر و صدا سال 2020 ، برنامه ها تغییر کرد. اندی دیوید را تحت فشار قرار داد که بگوید میزبان کیست ؟

دیوید گفت: “شما می دانید چیه ، من نمی دانم که آیا واقعاً می توانم [بگویم]”.  بسیار خوب. این الن نیست. این بیلی کریستال نیست. من می توانم به شما بگویم که چه کسی نیست.”

در فوریه 2020 ، تأیید شد که هر شش بازیگر اصلی برای یک فیلم ویژه بدون عنوان منحصر به فرد که قرار است بهار سال گذشته پخش شود ، دوباره به هم می پیوندند. پس از اعلام این خبر ، کورتنی در یک قسمت از “پیاده روی با کوین” ابراز هیجان کرد.

“نکته هیجان انگیز این است که همه ما برای اولین بار در یک اتاق دور هم جمع خواهیم شد و در واقع درباره نمایش صحبت خواهیم کرد ، و این در HBO Max خواهد بود و من بسیار هیجان زده هستم. رفتن به بهترین زمان. این عالی خواهد بود .”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا