اخباراخبار رسانه و تلویزیوناخبار مشاهیر ترکیدسته‌بندی نشده

پست عاشقانه دیلان چیچک دنیز«Dilan Çiçek Deniz»

سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد

دیلان چیچک دنیز بازیگر و مدل ترکیه که اخیرا با مرت یازیجی اوغلو وارد رابطه شده است، پست جدیدی از بخش استوری صفحه اینستاگرام خود که 5.2 میلیون دنبال کننده دارد، منتشر کرد.

دیلان چیچک دنیز که به رابطه خود با مدیر تبلیغات ایسلندی ثور ساوارسون پایان داد، در تعطیلات جشن رمضان، به همراه مرت یازیجی اوغلو در مالدیو به سر می برد که با او به تازگی وارد رابطه شده است. این نام معروف با یادداشت عاشقانه ای به همراه عکس منظره ای که اخیرا به اشتراک گذاشته است، نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

عشق بین مرت یازیجی اوغلو (29) ساله و دیلان چیچک دنیز (28) ساله که در مسابقه زیبایی دوشیزه ترکیه در سال 2014 به عنوان دومین نفر انتخاب شد و اکنون با حرفه بازیگری خود پیشتاز است، همچنان ادامه دارد.

این زوج بازیگر که به سرعت عشق قدیمی خود ثور ساوارسون و افرا ساراچ اوغلو (معشوقه سابق مرت یازیجی اوغلو) را فراموش کردند، اولین تعطیلات خود را با هم رفتند. عاشقان تازه متولد شده به مالدیو رفتند تا زمانی را تنها بگذرانند.

دنیز که عشق خود را به یازیجی اوغلو با به اشتراک گذاشتن یک عکس منظره اعلام می کند، که از نگاه تورگوت اویار تشبیه به ایستگاه آسمان است. او با اشتراک این پست گفت:

“نمی دانم در این دست ها چه داری، بیا به آسمان نگاه کنیم، هر چه بیشتر بگیرم، قوی تر می شوم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا