سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لیام همسورث خانه اش در مالبیو را که با مایلی سایرس در انجا زندگی می کرد و در اثر آتش سوزی آسیب دیده است را با قیمت 3.6 میلیون دلار می فروشد.

منبعی می گوید  ، لیام همسورث خانه  اش در مالیبو را که  با همسر سابقش مایلی سایرس در آنجا زندگی می کرد، فروخته است. این ملک دو سال پیش در یک آتش سوزی نابود شد.

بازیگر Hunger Games ،  ، در یک معامله ای در ماه اکتبر ، این ملک را به قیمت 3.6 میلیون دلار به خریدار ناشناس فروخت. ورایتی گزارش داد که همزورث این خانه را به قیمت 6.8 میلیون دلار در سال 2014 چهار سال قبل از اینکه آتش سوزی های کالیفرنیا در نوامبر 2018 این خانه را به آتش بکشد خریده بود. 

در زمان آتش سوزی های ویرانگر ، همسورث عکس هایی را از لاشه خانه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و به هواداران گفت که این “چند روز دلخراش” بوده است.

این ستاره در آن زمان نوشت: “بسیاری از مردم در مالیبو و مناطق اطراف آن در کالیفرنیا خانه های خود را نیز از دست داده اند و قلب من با همه کسانی که از این آتش سوزی ها تحت تأثیر قرار گرفته اند است.” “من دیروزم  را در مالیبو گذراندم و دیدن اینکه  مردم چطور با همه وجود بهم کمک می کردند شگفت آور بود. مالیبو یک جامعه قدرتمند است و این اتفاق فقط باعث قوی شدن آن می شود. “

سایروس ، 27 ساله ، هم در آن زمان نسبت به از دست دادن خانه شان واکنش نشان داد و در توییتر نوشت که او “یکی از خوش شانس ها” است زیرا “حیوانات من و عشق زندگی من  نجات پیدا کردند و فقط این مهم است. خانه من دیگر پابرجا نیست اما خاطرات به اشتراک گذاشته شده با خانواده و دوستان همیشه پابرجاست. 

سایرس و همسورث در دسامبر 2018 ازدواج کردند همسورث ماهها بعد در آگوست 2019 درخواست طلاق داد و دلیل آن اختلافات حل نشدنی بود. طلاق آنها در ژانویه نهایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا