سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

جرملی میلر ، ستاره ‘Growing Pains’ ، از کرک کامرون بخاطر وقایعی بحث برانگیز انتقاد کرد.

 


جرملی میلر ،همبازیش کرک کامرون را به دلیل وقایع بحث برانگیز مورد انتقاد قرار داده است.

کامرون ، 50 ساله ، به دلیل میزبانی کریسمس در کالیفرنیا ، وقتی که بیمارستانهای کالیفرنیای جنوبی با ظرفیت بیماران مبتلا به COVID-19 پر می شوند ، با حضور  افراد زیادی بدون ماسک در کریسمس مورد توجه قرار گرفته است.

میلر به طور اختصاصی از طریق ایمیل به Page Six گفت: “در حالی که من همیشه برادرم کرک را دوست خواهم داشت ،” اما من به شدت با برگزاری این مهمانی ها در حالی که امنیت و نگرانی دیگران برای شما اولویت زیادی دارد مخالفت کردم.

میلر 44 ساله گفت: “من خیلی از او ناامید شدم.”

میلر ، که میزبان پادکستی به نام “The Xander Effect” است ، تنها کسی نیست که ابراز نگرانی می کند.

هفته پیش ، تریسی گلد ، که نقش کارول سیور ، خواهر کامرون و میلر را بازی می کرد ، از طریق توییتر گفت:

” من به تو و خانواده ات اهمیت می دهم. ماسک بزن در خانه بمان و بعد آواز بخوان. “

در همین حال ، خواهر واقعی کامرون ، Candace Cameron Bure در شب کریسمس در توییتی نوشت که او در این رویدادهای مشکوک شرکت نکرد.

میلر ستاره 44 ساله “فول هاوس” نوشت: “من در هیچ یک از این رویدادها شرکت نکردم.” “همچنین ، من وقتی در جمع هستم ترجیح می دهم با پوشیدن ماسک و فاصله اجتماعی از دستورالعمل های بیشتری پیروی کنم. با این حال ، من توئیت های پست و حقیر درباره خانواده ام را تحسین نمی کنم. من معتقدم گفتگوی محترمانه رمز شنیدن است. در امان باشید. “

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا