سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

احتمال بازگشت کوبی اسمالدرز در فیلم Spider-Man: Far From Home

به نظر می‌رسد که بازگشت کوبی اسمالدرز، بازیگر نقش ماریا هیل در فیلم Spider-Man: Far From Home تایید شده است.

 a70ae0dc-6db7-4d17-b61f-9ca19a5a9c72

مدتی پیش ساموئل ال جکسون تصاویری را منتشر و اعلام کرد که او در فیلمی از دنیای سینمایی مارول برای بازی دوباره در نقش نیک فیوری بازگشته است که پیش بینی می‌شود در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) شاهد بازگشت او برای نقش آفرینی دوباره در نقش نیک فیوری باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که بازگشت شخصیت دیگری در دنباله فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) تایید و اعلام شده است. ماه گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نومان اکار، بازیگر بازسازی فیلم Aladdin (علاالدین) و سریال Homeland (میهن)، به جمع بازیگران دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) اضافه شده است. حال او با انتشار تصویری ضمن تایید این خبر از پیوستنش به گروه فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده خبر داده است.

اکار قرار است نقش شخصیتی به‌نام دیمیتری را در فیلم Spider-Man: Far From Home بازی کند که بسیاری معتقد هستند که او در واقع نقش شخصیت دیمیتری اسمریدیاکوو ملقب به آفتاب‌پرست را در این فیلم بر عهده دارد. او مدتی پیش تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده بود که در آن شاهد تعداد زیادی هشتگ بودیم که از جمله مهمترین آن می‌توان به هشتگ جیک جیلنهال، بازیگر نقش میستریو و همچنین هشتگ کوبی اسمالدرز و ساموئل جکسون اشاره کرد. با این حال، او مدتی بعد این هشتگ‌ها را پاک کرد، اما برخی طرفداران تصویر آن را گرفته و منتشر کرده‌اند که به نظر می‌رسد او بدون اطلاع مارول بخشی از فهرست رسمی بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home را فاش کرده که ظاهرا قرار است شاهد بازگشت کوبی اسمالدرز، بازیگر نقش ماریا هیل نیز در این فیلم باشیم.

کوبی اسمالدرز آخرین‌بار نقش بسیار کوتاهی را در فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) داشت و شخصیت ماریا هیل به‌همراه نیک فیوری در حال حاضر عضو سابق سازمان شیلد هستند که ظاهرا قرار است دوباره فعالیت‌های خود را در فاز چهارم دنیای سینمایی مارول آغاز کنند. با این حال، مارول تاکنون فهرست رسمی بازیگران فیلم Spider-Man: Far From Home را اعلام نکرده و تنها بازگشت تام هالند در این فیلم رسما تایید و اعلام شده است.

فیلم Spider-Man: Far From Home به کارگردانی جان واتس، قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا