سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ایرانیاخبار رسانه و تلویزیون

برنامه تلویزیونی محمدرضا گلزار یک بخت آزمایی آنلاین است

سایت تابناک با انتشار گزارشی اعلام کرده که عوامل برنامه تلویزیونی «برنده باش» روی بسته‌های سوالات این برنامه که از 2500 تا 20 هزار تومان است، حساب ویژه‌ای کرده‌اند و با فروش این بسته‌ها رقمی نجومی به سازندگان این برنامه خواهد رسید.

image_13970507324_5765914677344451

سایت تابناک درباره برنامه تلویزیونی «برنده باش» که قرار است با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن رود نوشته است: «مسابقه‌ «برنده باش» که قرار است به زودی از تلویزیون پخش شود، بر خلاف شعارهای مطرح توسط گلزار، در راستای درآمد کلان است. این برنامه پیش از آغاز نه تنها هزینه‌هایش را بازمی‌گرداند، بلکه به سوددهی بسیار بالایی برای عوامل آن خواهد رسید که مطالعه هیچ سهمی در آن ندارد. در واقع با یک بخت‌آزمایی آنلاین مواجه هستید.»

این سایت در ادامه این ادعا را مطرح کرده است: «محمدرضا گلزار به تازگی در تلویزیون تبلیغ مسابقه‌ای را کرد که قرار است به برنده آن 100 میلیون تومان پرداخت شود؛ رقمی که برای طیف وسیعی از مردم قابل توجه است اما نه در مقابل کیسه بزرگی که برای شرکت‌کنندگان در این مسابقه دوخته شده است.»

تابناک در ادامه این گزارش انتقادی نوشته است: «بخش شیرین ماجرا برای برگزارکنندکان همین جاست. می‌توانید سوال بخرید و به سرعت در رده بندی بالا بروید! سازندگان این مسابقه بسته‌های 2500 تومانی تا 20 هزار تومانی را عرضه کرده‌اند که متناسب با قیمت، 30 تا 1440 سوال را به راحتی به دست می‌آورید. اگر همه 1440 سوال را بی‌پاسخ بگذارید نیز 28800 امتیاز به دست می‌آورید و با خرید بسته‌های بیشتری شانس بیشتری نسبت به دیگران خواهید داشت.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا