سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آدام ریپون در مراسم سورپرایزی با جوسی پکا کاجاالا ازدواج کرد

آدام ریپون اسکیت باز سابق المپیک 32 ساله روز چهارشنبه فاش کرد که با عشق قدیمیش  دوست پسرش جوسی پکا کاجاالا ازدواج کرده است.

ریپون و کاجاالا که اهل فنلاند هستند، در سال 2018 پس از ملاقات در Tinder رابطه شان را شروع کردند. آنها در فوریه گذشته نامزد کردند و کاجاالا پس از رابطه طولانی مدت در دسامبر به لس آنجلس رفت تا با ریپون باشد. ریپون تصویری از همسرش را در اینستاگرام منتشر کرد که در حال بوسیدن سر اوست در حالی که سگشان تونی را در آغوش گرفته است.

او نوشت: “سورپرایز 🥂 ما متاهل هستیم.” “یک روز بعدازظهر من و جی پی به همدیگر نگاه کردیم و عبارت بسیار کلاسیک *عاشقانه* “بیا همین الان بریم انجامش بدیم” را گفتیم. ما این کار را کردیم و عالی بود 21/12/31 🌟

ریپون در فوریه به People گفت که آنها می خواهند یک مراسم ازدواج کوچک در دفترخانه ازدواج بگیرند.

او گفت : ما می‌خواهیم سعی کنیم از آن روز فیلمبرداری کنیم و بتوانیم آن را با خانواده‌مان به اشتراک بگذاریم تا همه احساس کنند که شامل حالشان می‌شوند!»  او خاطرنشان کرد که جمع کردن خانواده هایشان کار سختی خواهد بود. “من برای ازدواج با جی پی هیجان زده هستم چون او بهترینه مهربانه، بامزه هست، و از درون به همان اندازه زیباست که از بیرون هم هست. او تشویق کننده منه, من او  را خیلی دوست دارم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا