سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

کارگردان سری فیلم‌های Fifty Shades فیلم جدیدی می‌سازد

طبق گزارش سایت خبری Collider، جیمز فولی (James Foley)، کارگردان دو سری آخر سه‌گانه Fifty Shades، فیلم فرار از زندان، Alcatraz، را کارگردانی می‌کند.

JamesFoley

این فیلم که توسط باسیل ایوانیک (Basil Iwanyk) و جیانی نوناری (Gianni Nunnari) برای Thunder Road و Holleywood Gang، تولید می‌گردد درباره سارق بانکی است که به زندان مرکزی فرستاده می‌شود و سعی دارد از جزیره دور افتاده‌ای، فرار کند. این فیلم براساس داستان واقعی فرانک موریس، سارق بانکی است که سه زندانی دیگر را به همراه خود از زندان The Rock در سال ۱۹۶۲ فراری داد و هنوز بیش از پنجاه سال است که در لیست تحت تعقیب سرویس مارشال آمریکا قرار دارد.

فرار موریس در سال ۱۹۷۹ در فیلم Escape From Alcatraz دیده شد که براساس کتابی به همین اسم نوشته‌ی جی. کمپبل بروس با بازی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) در نقش موریس و جک تیبو (Jack Thibeau) در نقش کلارنس انجلین و فرد وارد (Fred Ward) در نقش جان انجلین بود. با اینکه هنوز نتایج واقعی این فرار نامشخص هستند، این فیلم که مورد تحسین منتقدین قرار گرفت و در باکس‌آفیس موفق بود، اشاره بر زندانیانی دارد که برای فرار موفق بودند.

فولی سابقه کاری درخشانی در حوزه کارگردانی در هالیوود دارد و اقتباس فیلم تحسین شده Glengarry Glen Ross، درام جنایی Confidence، سری دوم و آخر Fifty Shades و قسمت‌هایی از سریال Twin Peaks, Hannibal, House Of Cards و Billions را ساخته است.

فیلمنامه Alcatraz را ایان مک‌کنری جفرز (Ian Mackenzie Jeffers) می‌نویسد که اولین فیلم اکشن جیمز وان، Death Sentence را در سال ۲۰۰۷ و تریلر The Grey با بازی لیام نیسون در سال ۲۰۱۱ را قلم زد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا