سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

اعترافات نسرین جوادزاده رفتنش درباره سریال Üç Kuruş (سه قرون)

نسرین جوادزاده بازیگر سرشناس یکی از سلبریتی هاییه که همواره در شبکه های اجتماعی مطرح بوده است

بازیگر موفق نقش شاهیکا در سریال یاساک الما (سیب ممنوعه) در این فصل به شخصیت بهار در سریال Üç Kuruş (سه قرون )جان بخشید. همچنین مشخص شد که این بازیگر سریال را قبل از پایانش ترک خواهد کرد

خداحافظی شخصیت بهار را در قسمت 25 سریال مشاهده می کنید که 24 قسمت دارد و 4 قسمتش باقی مانده است. این بازیگر که فیلمبرداریش را در سریال Üç Kuruş ( سه قرون ) به پایان رساند، حالا منتظر پروژه های جدید است.

از طرفی طرفداران او در شبکه های اجتماعی از این بازیگر انتقاد کردند که او در این فصل خیلی کم در تلوییون ظاهر شد. نسرین جوادزاده هم این انتقادات را موجه می داند. با این حال، این تصمیم نه به تهیه کننده و نه به فیلمنامه نویس سریال مربوطه ، بلکه دلیلش اینه که خود این بازیگر معروف دوست داشت کمتر در داستان ظاهر شود.

او دلیل حضور کمترش در سریال Üç Kuruş را با این جمله بیان کرد:

شاید در این فصل به طور کامل انتظارات شما را برآورده نکردم، کمتر بودم، کم کار کردم، کمتر در پروژه ظاهر شدم. اما این یک ترجیح شخصی بود.  تقصیر تهیه کننده یا تیم عزیزم  نیست. دلیلش فقط این بود که من مراقب گربه هایم هستم. گربه های من پیرند. من 3 گربه دارم که 16 سالشونه. نمی توانستم سخت کار کنم و مراقب آنها نباشم..»

این بازیگر همچنین توضیح داد که با توجه به شرایط گربه هایش در مورد پروژه های جدید تصمیم می گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا