سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای ایران

فیلمبرداری فیلم مردی بدون سایه به پایان رسید

فیلم سینمایی مردی بدون سایه به نوعی سومین فیلم از سه‌گانه عاشقانه علیرضا رئیسیان است. دو فیلم قبلی این سه گانه با نام‌های «چهل سالگی» و «دوران عاشقی» ساخته شده‌اند. طبق اخبار سینمای ایران، فیلمبرداری فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» به پایان رسید. پیش از این اعلام شده بود که فیلمبرداری این فیلم در اسپانیا به پایان رسیده است. این فیلم در بیش از ۱۰ لوکیشن در کشور اسپانیا جلوی دوربین رفت. از جمله‌ی این شهرها می‌توان به مالاگا، ماربیا و الخزیرا اشاره کرد. فیلم «مردی بدون سایه» همچنین در ۲۵ لوکیشن در شهر تهران فیلمبرداری شد. این فیلم درباره بحران عاطفی آدم‌ها، روابط عاشقانه و زناشویی و نقش فضای مجازی در زندگی امروز است.

246564456541

در فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» بازیگرانی مانند لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح و به‌آفرید غفاریان حضور دارند. حاتمی و مصفی پیش از این در فیلم‌های «در دنیای تو ساعت چند است؟» و «پله آخر» هم بازی بوده‌اند. همانطور که احتمالا می‌دانید لیلا حاتمی در فیلم‌های مورد توجه‌ای مانند «رگ خواب» و «جدایی نادر از سیمین» هم نقش آفرینی کرده است. فرهاد اصلانی که از دیگر بازیگران این فیلم است سابقه بازی در فیلم‌های «دختر» و «یه حبه قند» را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا