سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اعلام تاریخ اکران فیلم های A Quiet Place 2 و Top Gun: Maverick

2221254-5

Paramount Pictures امروز اعلام کرد فیلم A Quiet Place 2 در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۹۹) اکران خواهد شد، که این قضیه باعث می شود این فیلم به اولویتی برای این استودیو تبدیل شود. فیلم اول داستانی اریجینال نوشته Bryan Woods و Scott Beck بود و وقتی John Krasinski برای بازی در آن انتخاب شد، تغییراتی در فیلمنامه ایجاد کرد. Paramount از ایده های او خوشش آمد و از او و همسرش Emily Bluntبه عنوان نقش های اصلی فیلم بهره برد، که باعث موفقیت بالای این فیلم شد و با بودجه ۱۷ میلیون دلاری، در باکس آفیس جهانی فروشی ۳۳۲ میلیون دلاری داشت.

Krasinski پشت دوربین عملکرد فوق العاده ای داشت،‌ و دنیایی را به نمایش گذاشت که در آن، زمین توسط بیگانگان فضایی که بینایی ندارند و فقط از طریق صدا مردم را شکار می کنند، تحت سلطه درآمده است. اما نکته اصلی فیلم فضای احساسی آن بود. وقتی مشخص شد قرار است دنباله فیلم ساخته شود، طرفداران کنجکاو بودند تا بدانند آیا Krasinski دنباله فیلم را نیز کارگردانی خواهد کرد، چون A Quiet Place فیلم هیولایی موفقی است که باعث می شود سازنده‌ی آن برای پروژه های جاه طلبانه تری انتخاب شود.

 

چندی پیش همین سوال را از Andrew Form تهیه کننده فیلم پرسیدیم، و او به ما اطمینان خاطر داد Krasinski به نحوی در A Quiet Place 2 دخیل خواهد بود، اما آن زمان مشخص نبود او کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت یا خیر. Form در این باره گفت:

Krasinski قطعا در پروژه حضور داره. ما توی این فیلم خیلی خوش شانسیم. چون استودیو همیشه میگه تا فلان تاریخ باید فیلم آماده بشه، اما ما توی این فیلم چنین شرایطی نداریم. پس میخوایم ایده های مختلف رو بررسی کنیم و فعلا توی مراحل اولیه کار هستیم. میخوایم بدونیم نقش عوامل توی فیلم بعدی چیه و کلا فیلم قراره درباره چی باشه. چون فیلم اول برای ما خیلی خاص و ویژه بود، دوست داریم فعلا از داشتن اون لذت ببریم و توی هیچ کاری عجله نکنیم.

Form روی این نکته تاکید داشت که آن ها هیچ عجله ای برای این کار ندارند:

این فیلم برای ما خیلی خاصه، و چون خیلی فیلم های دیگه رو با عجله ساختیم و نتیجه خوبی نداشتن، توی ساخت این فیلم نمیخوایم هیچ عجله ای کنیم. ما تا وقتی که لازم باشه برای فیلم دوم وقت میذاریم، چون داستان این فیلم هم باید مثل فیلم اول کاملا درست و حسابی باشه.

 

aquietpg13-650x356

 

با توجه به صحبت های Form به نظر می آید تهیه کنندگان و Krasinski داستان قابل قبولی برای ارائه در فیلم دوم دارند. سوال این است که آیا این داستان شامل بازمانده های فیلم اول می شود یا دنباله فیلم قرار است بخش های دیگری از دنیای Quiet Place را به ما نمایش دهد.

تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ نشان از اعتماد به نفس بالای Paramount دارد، چون A Quiet Place 2 را در آغاز اکران تابستانی قرار می دهد. فعلا یک فیلم بدون نام Marvel قرار است در تاریخ ۱ می اکران شود، در حالی که در ۲۲ می شاهد اکران Godzilla vs. Kong خواهیم بود. در تاریخ ۱۵ می، Warner Bros انیمیشن سینمایی Scooby-Doo را اکران می کند و Universal هم فیلمی بدون نام به کارگردانی Will Packer را اکران خواهد کرد.

اعلام تاریخ اکران Top Gun: Maverick

 

35IHQVBWRBCNFPKY6I5CJU3WVQ-650x433

 

خبر دوم اینکه باید مدت زمان بیشتری برای تماشای Top Gun: Maverick صبر کنیم. Paramount Picturesتاریخ اکران Top Gun: Maverick را یک سال به تاخیر انداخت و حالا این فیلم قرار است ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) اکران شود، در حالی که قبلا تاریخ اکران فیلم ‍۱۲ جولای ۲۰۱۹ بود. فیلمبرداری اولیه‌ی این فیلم ماه می امسال قبل از حضور Tom Cruise در کنفرانس های خبری فیلم Mission: Impossible – Fallout انجام شد. فیلمبرداری اصلی به زودی با تکمیل گروه بازیگری آغاز خواهد شد، اما رسیدن به تاریخ اکران جولای ۲۰۱۹ با توجه به سختی های فیلمبرداری این پروژه تقریبا غیرممکن به نظر می رسید.

بنابر گزارش ها سازندگان فیلم اجازه دارند از صحنه های پرواز فوق العاده و ریسکی استفاده کنند تا Top Gun 2 به فیلمی عالی تبدیل شود. Cruise در این فیلم که چند سالی است در مراحل پیش تولید قرار دارد، دوباره باJoseph Kosinski کارگردان Oblivion همکاری می کند. ابتدا قرار بود Tony Scott کارگردان Top Gun اصلی کارگردانی این فیلم را نیز برعهده بگیرد. اما وقتی Scott فوت کرد، آینده این پروژه در هاله ای از ابهام قرار گرفت، اما کاملا مشخص بود Cruise و Jerry Bruckheimer تهیه کننده فیلم مشتاق ساخت این پروژه هستند.

top-gun-tom-cruise-2-600x390

هنوز چیز زیادی از داستان فیلم نمی دانیم، به جز اینکه Maverick با بازی Cruise حالا یک مربی در آکادمی پرواز است. Miles Teller نقش پسر Goose را در رقابت با چندین بازیگر دیگر به دست آورد، اما رقیب او Glen Powell آنقدر Cruise و تهیه کنندگان را تحت تاثیر قرار داد که برای او نقش دیگری در فیلم در نظر گرفتند. Val Kilmer دوباره نقش Iceman را بازی خواهد کرد، در حالی که Jennifer Connelly, Jon Hamm, Ed Harris, Thomasin McKenzie و گروهی از بازیگران جوان، دیگر اعضای این فیلم هستند.

تغییر تاریخ اکران این فیلم باعث به وجود آمدن حفره ای وسط ماه جولای سال آینده شده، اما با این وجود ماه جولای ۲۰۱۹ یکی از شلوغ ترین ماه های سینمایی سال ۲۰۱۹ است. اکران فیلم های این ماه با Spider-Man: Far from Home در ۵ جولای آغاز می شود، سپس فیلم لایواکشن The Lion King محصول Disney در تاریخ ۱۹ جولای اکران می شود، و درنهایت Once Upon a Time in Hollywood ساخته Quentin Tarantino در تاریخ ۲۶ جولای اکران خواهد شد.

Top Gun: Maverick در تاریخ اکران جدیدش باید با اقتباس موزیکال In the Heights به رقابت بپردازد و یک هفته قبل از آن هم فیلم بدون نام Pixar اکران می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا