سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

فصل نهم Shameless آخرین فصل حضور Emmy Rossum در این سریال

خبری بد برای طرفداران سریال Shameless

emmy-rossum

در خبری عجیب Emmy Rossum بازیگر سریال Shameless در فیسبوک اعلام کرد این سریال را پس از پایان فصل نهم ترک می کند. Rossum پست خداحافظی احساسی برای طرفدارانش نوشت:

خیلی سخته که بخوام احساساتم رو به صورت کلمات بیان کنم،‌ اما سعی خودم رو می کنم. بازیگری همیشه یک ماجراجوییه، پر از سفر و موقعیت های مختلف برای روایت یک داستان. معمولا به عنوان یک بازیگر، هر چند ماه به مکان دیگه ای سفر می کنی، یک پروژه جدید رو شروع می کنی، یک شخصیت جدید رو می سازی، ریتم های جدید رو یاد می گیری، شوخی های مختلفی با بقیه اعضای گروه می کنی، و دوستان جدیدی پیدا می کنی.

هشت سال پیش قبل از اینکه Shameless وارد زندگی من بشه، من به عنوان یک بازیگر زندگی زودگذری داشتم. و هیچوقت متوجه دوامی که این سریال به من داده نشده بودم. فصل به فصل برام جالب بود که همه اعضا دوباره برمی گردن. و این فقط به این خاطر نیست که این سریال یک سریال خوش ساخت و چند لایه هست. ارتباط های واقعی بین اعضا وجود داره، رفاقت هایی که ما رو هر فصل دوباره به این سریال برمی گردونه.

Capture-4-650x439

توی زندگی واقعی برخلاف Fiona من یک تک فرزندم. من هیچوقت خانواده بزرگی نداشتم. بودن توی خانواده شلوغ و بی نظم Gallagher آرزوی همیشگی من بوده. اما این ارتباط حتی بیرون صحنه هم واقعی به نظر میاد. ما طی این هشت سال شاهد بزرگ شدن بچه هایی بودیم که حالا به آدم های قوی و بااستعداد و مستقلی تبدیل شدن. وقتی Ethan رانندگی یاد می گرفت من پیشش بودم. Shanola و Jeremy و Joan و Bill سال گذشته توی عروسی من حضور داشتن. تعطیلات یهودی رو با David Nevins همسرش و بچه هاش گذروندم. اعضای گروه سریال واقعا مثل خانواده خودم هستن.

ثباتی که این خانواده داره باعث شده من با خلاقیت بزرگ بشم. این روشیه که John Wells من رو برای بازیگری هدایت کرده، و به تازگی هم به من این دلگرمی رو داده که می تونم کارگردان و نویسنده هم باشم، که افتخار بزرگی برای منه.

TD75CXD7Y6PTSXWZOZS3EETRNM-740x431-650x379

ما حدود ۱۰۰ ساعت از این سریال رو ساختیم. این چیز کمی نیست. یک پژوهش جدید نشون داده که حداقل ۱۰۰ ساعت طول میکشه تا ۲ نفر با هم دوست بشن. خانواده Gallagher به مدت ۱۰۰ ساعت توی خونه های شما بودن. پس منطقیه که ما هم ارتباط شما با خودمون و این شخصیت ها رو احساس کنیم. توی فرودگاه، رستوران، خیابون، وقتی مردم میگن «سلام Fiona» خیلی حس خوبی داره…

فرصت بازی در نقش Fiona برای من یک موهبت بوده. شخصیت های کمی وجود دارن که به پویایی این شخصیت باشن. اون یک شیرزن و یک زن قوی و مستقله. اون آسیب دیده اما هیچوقت تسلیم نمیشه. اون در یک رکود اقتصادی به سر می بره، اما هیچوقت افسرده نیست. اون زیرکه، وفاداره، شجاعه. همون لحظه ای که متن اولین قسمت رو خوندم، میدونستم اون یک شخصیت متفاوت و خاصه. خیلی سخت تونستم برای آزمون این نقش گزینش بشم. وقتی داشتم برای آزمون به اونجا می رفتم بارون می اومد، پس خیلی ژولیده بودم. توی آزمون سوم وقتی نقش رو به دست آوردم، توی اتاق بالا و پایین می پریدم و خوشحالی می کردم. واقعا ۸ سال گذشته بهترین سال های زندگی من بودن.

1d32fa8aee3861778c2198ebeadbfb34

Malcolm Gladwell میگه ۱۰۰۰۰ ساعت طول میکشه تا توی انجام کاری خوب بشی. با محاسبات من، ما ‍۱۰۰ قسمت ساختیم، هر قسمت ۱۲ روز، پس ما از اون ۱۰۰۰۰ ساعت هم عبور کردیم. پس به نظرم کاملا توی انجام این کار موفق بودیم. با اطمینان می تونم بگم این گروه و عوامل، که بازی در کنارشون برام افتخار بزرگیه، در سطح جهانی هستن. خیلی از بودن کنار اون ها خوشحالم و ازشون سپاسگزاری می کنم.

می دونم که بدون من هم میشه این داستان رو ادامه داد. هنوز هم داستان های زیادی درباره خانواده Gallagher هست که گفته بشه. من همیشه به یاد خانواده تلویزیونی خودم هستم. فکر نکنید من کاملا از این سریال رفتم،‌ فقط خونه ام رو به خیابون بغلی منتقل کردم.

با عشق فراوان.

پخش فصل نهم Shameless از ۹ سپتامبر آغاز می شود و در هفته چهارم پخش آن، شاهد قسمت ۱۰۰ این سریال خواهیم بود.

در Shameless همچنین Cameron Monaghan, Emma Kenney, Ethan Cutkosky, Jeremy White, Shanola Hampton, Steve Howey, William H. Macy حضور دارند. این سریال ساخته Paul Abbott توسط Bonanza Productions و John Wells Productions و Warner Bros. Television تهیه می شود. تهیه کنندگان اجرایی سریالJohn Wells، Nancy M. Pimental و Sheila Callaghan هستند.

emmy-rossum-leaving-shameless SHAME_S5_KA01_Cafe_Vert_4C-650x433 SHAMLESS_LOGO_W_TAGLINEv2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا