سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

کاندید های کارگردانی Bond 25 مشخص شدند

با انصراف دنی بویل (Danny Boyle) از کارگردانی فیلم “باند ۲۵” (Bond 25)، عوامل تهیه کننده قسمت جدید سری فیلم های جیمز باند، به سرعت در حال طی کردن پروسه انتخاب کارگردان جدید فیلم هستند و هم اکنون ۳ کاندید، برای کارگردانی فیلم انتخاب شده اند.

Bond-25-SJ-Clarkson

بارت لیتون (Bart Layton)، کارگردان فیلم جدید “حیوانات آمریکایی” (American Animals) و اس جی کلارکسون (S.J. Clarkson) که بزودی نسخه جدید فیلم پیشتازان فضا (Star Trek) را خواهد ساخت در کنار یان دمانگ (Yann Demange) که پیش از انتخاب بویل، یکی از کاندیدهای کارگردانی فیلم بود، ۳ گزینه ای هستند که احتمالا یکی از آنها، قسمت جدید فیلم را کارگردانی خواهد کرد. پیشتر قرار بود دنی بویل کارگردان فیلم باشد اما وی چند ماه قبل، به دلیل اختلافات با تهیه کنندگان، از کارگردانی این پروژه استعفا داد.

چند هفته قبل عوامل سازنده با دمانگ دیداری داشته و نتایج خوبی از آن بدست آورده بودند منتها در آن زمان هنوز ساخت فیلم جدید دمانگ با نام “ریک پسر سفیدپوست” (White Boy Rick) تمام نشده بود و عوامل نمی دانستند که دمانگ کار خودش را در این فیلم چگونه انجام داده است. اما اکنون قرار است یک نمایش از این فیلم برای تهیه کنندگان فیلم جیمز باند نمایش داده شود تا آنها متوجه توانایی های دمانگ شوند.

لیتون با فیلم جدیدش “حیوانات آمریکایی”، توانست نظر منتقدین را در جشنواره فیلم ساندنس جلب کند. اتفاقی که برای دمانگ و فیلم جدیدش در جشنواره فیلم تلیوراید نیز رخ داد. اس جی کلارکسون اما بیشتر در کارهای تلویزیونی حضور داشته است و چند قسمت از سریالهایی چون جسیکا جونز (Jessica Jones) و مدافعان (The Defenders) را ساخته است. وی همچنین چند وقت قبل به عنوان کارگردان قسمت جدید فیلم پیشتازان فضا انتخاب شد تا نخستین زنی باشد که در این سری، کارگردانی می کند. وی اگر به عنوان کارگردان فیلم جدید باند انتخاب شود، در این مجموعه فیلم نیز تبدیل به نخستین کارگردان زن خواهد شد.

اما با توجه به اینکه فیلمبرداری فیلم فعلا به حالت تعلیق درآمده است، دنیل کریگ (Daniel Craig) نیز از فرصت پیش امده استفاده کرد و با ریان جانسون (Rian Johnson) برای بازی در فیلم جدیدش؛ Knives Out، به توافق رسید و پیش از اینکه برای آخرین بار در نقش جیمز باند بازی کند، در آن فیلم بازی خواهد کرد. قرار است فیلمبرداری Knives Out از ماه نوامبر آغاز شود و تهیه کنندگان فیلم باند، مطمئن هستند که تقویم کاری این دو فیلم با یکدیگر تداخل نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا