سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

پیوستن مارگو رابی (Margot Robbie) به فیلم هیجانی انتقامی ویرانه (Ruin)

مارگو رابی (Margot Robbie) بازیگر فیلم “من، تونیا” (I, Tonya) و ماتیاس اسخونارتس (Matthias Schoenaerts) به فیلم هیجانی انتقامی ویرانه (Ruin) با تم نازی پیوستند. Justin Kurzel کارگردان فیلم اساسینس کرید (Assassin’s Creed) سکان ساخت این فیلم با فیلمنامه ی Matthew و Ryan Firpo برای کمپانی Mad River Pictures متعلق به Marc Butan را در دست گرفت. ویرانه داستان یکی از بازماندگان هولوکاست را پس از جنگ جهانی دوم آلمان روایت می کند که برای گرفتن انتقامی سنگین با یک کاپیتان سابق SS با بازی اسخونارتس پیمانی ناخوشایند ببندد. آن ها با کمک هم، اعضای باقیمانده گروه مرگ پیشین نازی کاپیتان را شکار می کنند.

margot_robbie_and_matthias_schoenaerts-split

قبل از این با گل گدوت (Gal Gadot) بازیگر فیلم رن شگفت انگیز (Wonder Woman) برای بازی در فیلم ویرانه مذاکره شده بود. این فیلم در بهار ۲۰۱۹ در پراگ کشور چک فیلمبرداری می شود.

رابی همچنین در نقش ملکه الیزابت در فیلم ماری ملکه اسکاتلند (Mary Queen of Scots) ظاهر خواهد شد و در حال حاضر در حال بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود (Once Upon a Time in Hollywood) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) و به تهیه کنندگی Sony Columbia Pictures است. او همچنین نقش Harley Quinn را در فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) برای کمپانی برادران وارنر(Warner Bros) و با تهیه کنندگی لیبل LuckyChap که متعلق به خود اوست بازی می کند. فیلم بعدی اسخونارتس Close Enemiesبه کارگردانی David Oelhoffen است که برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز نمایش داده می شود. همچنین او در فیلم  Kursk به کارگردانی Thomas Vinterberg که برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده می شود نقش آفرینی کرده است.

Butan در کنار Kurzel تهیه کنندگی فیلم را برعهده دارند. Ara Keshishian نیز تهیه کننده گی اجرایی فیلم را به همراه Nik Bower و Deepak Nayar از کمپانی Riverstone Pictures که از تامین کننده های مالی فیلم نیز هستند انجام خواهد داد.

CAA Media مسئولیت تامین بودجه ی فیلم و پخش در آمریکا و IMR International مسئولیت پخش جهانی فیلم را بر عهده دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا