سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

بازی آلن ویک (Alan Wake) به یک سریال تبدیل خواهد شد

آلن ویک (Alan Wake) به زودی به تلویزیون خواهد آمد. شخصیت ویک که در سال ۲۰۱۲ و در بازی آلن ویک با آن آشنا شدیم، قرار است به زودی تبدیل به شخصیت اول یک سریال شود. سریالی که البته هنوز مشخص نیست از کدام شبکه پخش خواهد شد.

پیتر کالووی (Peter Calloway) که او را با سریالی چون لژیون (Legion) می شناسیم، در حال آماده کردن شرایط ساخت این سریال است. رمدی انترتینمنت (Remedy Entertainment) که خود توسعه‌دهنده بازی بود، ضمن تایید این خبر، اعلام کرده اند که سم لیک (Sam Lake) که سازنده و نویسنده بازی بوده است، در این سریال نیز در نقش مدیراجرایی حضور خواهد داشت تا سریال به بهترین شکل ممکن ساخته شود.

توماس هارلان (Tomas Harlan) که یکی از تهیه کنندگان این سریال خواهد بود، در اینباره گفت:

آلن ویک، در واقع یک سریال بود که تبدیل به یک بازی شد. سم اون بازی رو تحت تاثیر سریال ها و فیلم هایی امریکایی چون توایلایت زون (The Twilight Zone) و یا پنجره مخفی (Secret Window) اثر هیچکاک (Alfred Hitchcock) نوشته بود. می خوایم برای ساخت این سریال، با سم همکاری نزدیکی داشته باشیم چون این اثر، زاده ذهن خودشه و اون نقش بسیار مهمی در این سریال داره.

655

آلن ویک نام یک بازی ترسناک بود که در سال ۲۰۱۰ برای کنسول ایکس باکس منتشر شد و داستان نویسنده ای بنام الن ویک را روایت می کرد که در تلاش است تا راز گمشدن همسرش را کشف کند. اتفاقاتی که بر سر ویک می آید، همه بر اساسی رمانیست که خود ویک نوشته است اما خودش نوشتن کتاب را به یاد نمی آورد.

لازم به ذکر است که بسیاری از منتقدان، بازی آلن ویک را دارای یکی از بهترین داستان های دنیای بازی می دانند و از این رو، می توان انتظار یک سریال جذاب را داشت. سریالی که همین حالا نیز شبکه های زیادی را دنبال خود می بیند تا بتوانند آن را از طریق شبکه خود، پخش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا