سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

۵ شخصیت دنیای سینمایی مارول (Marvel) که استحقاق داشتن سریال مستقل را دارند

36874

همان طور که در اینجا خبر دادیم، مارول (Marvel) قصد دارد سریال های مستقلی ۶ تا ۸ قسمته شخصیت های دنیای سینمایی خودش (MCU) که فیلم مستقل نداشته اند را برای سرویس استریم دیزنی (Disney) بسازد. این سریال ها کاملا با سریال های نتفلیکسی مارول متفاوت هستند، در حالی که بزرگ خاندان MCU یعنی کوین فایگی (Kevin Feige) کاملا روی این پروژه ها نظارت داشته و قرار است برای این سریال ها بودجه های زیادی به منظور رقابت با پروژه های سینمایی استودیوهای بزرگ اختصاص داده شود. خبرها حاکی از آن است که فعلا دیزنی برنامه ساخت سریال اسکارلت ویچ (Scarlet Witch) با بازی الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) و سریال لوکی (Loki) با بازی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در نقش های قبلی خودشان را دارد. این ایده ها کاملا خوب هستند، ما دوست داریم دلیل از بین رفتن ناگهانی لهجه Wanda Maximoff را مثل هر کس دیگری بدانیم. اما انتشار این خبر باعث شد ما نیز ایده های خودمان را درباره شخصیت هایی که دوست داریم سریال مستقل خود را داشته باشند بیان کنیم. این ها پنج تا از مهم ترین آن ها هستند.

پگی کارتر (Peggy Carter)

agent-carter-season-2-image-hayley-atwell

بله ما هم می دانیم که مامور Peggy Carter قبلا سریال مستقل خودش را داشته، همین طور که می دانیم شبکه ABC با ساخت فقط ۱۸ قسمت از این سریال در حق این شخصیت جفا کرد. حالا که سریال مامور کارتر (Agent Carter) به تاریخ پیوسته، بازیگر توانمندی مثل هایلی اتول (Hayley Atwell) در حال تلف شدن در MCU است، و فقط گاهی اوقات در ذهن کاپیتان آمریکا (Captain America) ظاهر می شود. اگر سریال خوبی درباره مامور کارتر با دکوری عالی برای آن زمان ساخته شود، می تواند جای سریال جاسوسی آمریکایی ها (The Americans) را در این ژانر پر کند.

والکری (Valkyrie)

thor-ragnarok-images-valkyrie-650x272

ما اولین بار تسا تامپسون (Tessa Thompson) را در فیلم ثور: رگنراک و چندین سال پس از آن که جایگاهش را در گروه جنگی تمام زنانه ملقب به والکری ها به دست آورده بود دیدیم. اما فلش بک هایی که درباره او دیده ایم آنقدر جذاب بودند که به دلایلی باعث می شود این شخصیت مستحق سریال مستقلی باشد. حتی شده کیت بلانشت (Cate Blanchett) را در نقش هلا (Hela) نقش منفی سریال قرار دهید و سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را به رقابت بطلبید.

کورگ (Korg)

thor-ragnarok-images-taika-waititi-korg-650x343

صحبت از ثور: رگنراک شد! چه بلایی سر کورگ آمد؟ آخرین باری که این جنگجو را دیدیم درون سفینه ای در حال سفر به زمین بود، که در ابتدای فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت (Avengers: Infinity War) توسط ثانوس (Thanos) نابود شد. کورگ کجاست؟ سریالی درباره این شخصیت سنگی با صدای نرم و نازک تایکا وایتیتی (Taikia Waititi) – به همراه رفیقش میک (Miek) که کاملا هم زنده است – داستان رفاقتی بین سیاره ای است که MCU آن را کم دارد. حتی شده کارگردانی آن را هم به تایکا وایتیتی بسپارید تا هر کاری دلش می خواهد بکند.

شوری (Shuri)

black-panther-shuri-social

هر کسی در گروه بازیگری فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) را در نظر بگیرید استحقاق یک سریال مستقل را دارد – سریالی درباره M’Baku (با بازی Winston Duke) در حال نمایش لباس های خزه دارش می تواند ۳ فصل ادامه پیدا کند – اما شوری (با بازی لتیشیا رایت (Letitia Wright)) با اختلاف بهترین شخصیت این فیلم بود. من به ترکیبی از عشق دکتر هو (Doctor Who) به گجت ها و نسخه ای باهوش از بیگ بنگ تئوری (The Big Bang Theory) فکر می کنم که کاملا درخور این شخصیت است.

هالک (The Hulk)

thor-ragnarok-hulk-image-650x272

بروس بنر (Bruce Banner) از اعضای قدیمی انتقام جویان، هرگز فرصت خودنمایی درست و حسابی را به دست نیاورده است. بازی اریک بانا (Eric Bana) در نسخه ۲۰۰۳ کاملا خوب بود که با نسخه عجیب و غریب The Incredible Hulk ساخته انگ لی (Ang Lee) خراب شد، آن فیلم آن قدر بد بود که الان فقط از نظر فنی بخشی از MCU به حساب می آید. بازی عالی مارک رافلو (Mark Ruffalo) در این نقش نیز همیشه به عنوان نقش مکمل در بقیه فیلم های ابرقهرمانی مارول بوده است. بنر شخصیتی است که می توان از آن داستانی طولانی ساخت چون نبردهای او همان قدر که بیرونی هستند در درون هم جریان دارند. سریال هالک می تواند آقای ربات (Mr. Robot) دنیای مارول باشد، که در آن به جای کریستین اسلیتر (Christian Slater) یک غول عظیم الجثه سبزرنگ وجود دارد که هر چه عصبانی تر می شود قوی تر هم می شود.

اما واقعا بین ۶ شخصیت اصلی گروه اریجینال انتقام جویان، هالک جذاب ترین سطح داستان گویی را داشته و کمتر به آن توجه شده است. حتی اگر رافلو در دسترس نیست، این سریال را در زمان گذشته بسازید و از Noah Centineo به جای او استفاده کنید و هیچ کس هم متوجه نمی شود!

2b4bb50b-bec6-4ea0-aa1b-f8142227b045-noahmark-650x390

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا