سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
گوناگونمجله فناوری و دانشموبایل و تبلت و اپلکیشن

اپل با اتمام فرآیند تصاحب شزم، تبلیغات را به‌طور کامل از آن حذف کرد

اپل امروز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که فرآیند تصاحب شزم، اپلیکیشن محبوب شناسایی موسیقی را با موفقیت به اتمام رسانده است. کوپرتینونشین‌ها در دسامبر سال گذشته‌ی میلادی،برنامه‌ی خود را برای تصاحب Shazam و تیم توسعه‌ی آن طی قراردادی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار اعلام کرده بودند.

a9991426-9cde-4563-b9fe-c6f3934b8e58

طی یک سال گذشته فرآیند تصاحب شزم برای مدتی، به‌دلیل تحقیق و تفحص اتحادیه‌ی اروپا بر سر احتمال نقض‌شدن قانون رقابت یا آنتی‌تراست، متوقف ماند؛ اما این اتحادیه‌ در نهایت اوایل ماه جاری میلادی، توافق بین Apple و توسعه‌دهندگان شزم را تأیید کرد.

در متن بیانیه‌ی اپل آنچه می‌تواند برای کاربران خوشحال‌کننده باشد، تصمیم سران کوپرتینو جهت حذف کامل تبلیغات از شزم برای تمام کاربران این سرویس «در آینده‌ای نزدیک» است. اولیور شوسر، قائم‌مقام واحد اپل موزیک درباره‌ی خبر تصاحب شزم توسط اپل می‌گوید:

اپل و شزم برای مدتی طولانی کنار هم بوده‌اند. شزم جزو نخستین اپلیکیشن‌هایی بود که در اپ استور قرار گرفت و اکنون به یکی از اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌ی تمام علاقه‌مندان موسیقی بدل شده است. با علاقه‌ای مشترک به موسیقی و نوآوری، ما برای گردهمایی تیم‌هایمان برای ارائه‌ی راه‌هایی بهتر به کاربران جهت اکتشاف، تجربه‌ و لذت‌بردن از موسیقی هیجان‌زده هستیم.

شزم تاکنون بیش از یک میلیارد بار در سراسر دنیا دانلود شده است و در حال حاضر کاربران برای شناسایی موسیقی، روزانه ۲۰ میلیون بار از شزم استفاده می‌کنند. Shazam اکنون در پلتفرم‌های بسیاری به کاربران سرویس‌دهی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا