سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

پیش بینی باکس آفیس ۹ مهر: احتمال افتتاحیه‌ی ۳۰ میلیون دلاری Night School

کمدی پرزرق و برق Night School با بازی کوین هارت (Kevin Hart) و تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) احتمالا آخرین باکس آفیس سپتامبر را به همراه انیمیشن خانوادگی پاکوتاه (Smallfoot) محصول استودیوی برادران وارنر (Warner Bros) خیلی خوب پشت سر خواهند گذاشت.

maxresdefault-

پیش بینی ها نشان می دهد Night School در باکس آفیس داخلی افتتاحیه ای ۳۰ میلیون دلاری داشته باشد. این فیلم همکاری مجدد کارگردان Malcolm D. Lee، تهیه کننده Will Packer و کمپانی یونیورسال (Universal) سه جزء سازنده فیلم موفق سفر دختران (Girls Trip) در باکس آفیس سال ۲۰۱۷ است. البته Night School مزیت رده سنی PG-13 را دارد، در حالی که سفر دختران ریت R داشت.
این فیلم کمدی داستان گروهی از افراد بدرفتار است که مجبور می شوند در یک مدرسه شبانه حضور یابند تا نمره قبولی را در رشته خود به دست بیاورند (هدیش معلم آن هاست). راب ریگل (Rob Riggle)، تاران کیلام (Taran Killam)، رومانی مالکو (Romany Malco)، کیث دیوید (Keith David) و لورتا دیواین (LorettaDevine) دیگر بازیگران این فیلم هستند. هارت علاوه بر بازی در فیلم، تهیه کننده آن نیز هست.

smallfoot-movie-image-650x272

پاکوتاه می تواند ردپای خودش را با افتتاحیه ای ۲۵ میلیون دلاری به جای بگذارد. فیلم های خانوادگی معمولا بهتر از پیش بینی عمل می کنند، پس این احتمال هم وجود دارد که پاکوتاه برای Night School دردسرساز شود. همچنین اینکه در گروه صداپیشگی این انیمیشن چنینگ تیتوم (Channing Tatum) و لبرون جیمز (LeBron James) حضور دارند.
پاکوتاه به نویسندگی و کارگردانی کری کرکپاتریک (Karey Kirkpatrick)، داستان گروهی از یتی ها (موجودات برفی) را دنبال می کند که با یک انسان روبرو می شوند. جیمز کوردن (James Corden)، زندایا (Zendaya)، کامن (Common)، جینا رودریگز (Gina Rodriguez)، دنی دویتو (Danny DeVito) و یارا شهیدی (Yara Shahidi) نیز در گروه صداپیشگی این انیمیشن حضور دارند.

hell-fest-images-2-650x350

کمپانی CBS Films با فیلم پیش از هالووین Hell Fest به کارگردانی گرگوری پلاتکین (Gregory Plotkin) وارد رقابت باکس آفیس این هفته می شود، که پیش بینی می شود افتتاحیه ای ۵ تا ۷ میلیون دلاری داشته باشد. در این فیلم ترسناک اسلشر کم بودجه، که توسط Lionsgate منتشر می شود، امی فورسیث (Amy Forsyth)، بکس تیلور کلاوس (Bex Taylor-Klaus)، رین ادواردز (Reign Edwards) و تونی تاد (Tony Todd) نقش گروهی از نوجوانان را بازی می کنند که در یک پارک با تم وحشت توسط یک قاتل تعقیب می شوند. یک مشکل بزرگ وجود دارد: بقیه مشتریان فکر می کنند همه این ها جزئی از نمایش های پارک هستند.

چهارمین فیلم تازه اکرانی زنان کوچک (Little Women) هفتمین اقتباس سینمایی از روی رمانی نمادین درباره خواهران March است. این فیلم مستقل منتشر شده توسط Pinnacle Peak آن چنان تبلیغی نکرده و پیش بینی می شود افتتاحیه ای ۲ تا ۳ میلیونی داشته باشد. سارا دیونپورت (Sarah Davenport)، الی جنینگز (Allie Jennings)، لوکاس گربیل (Lucas Grabeel)، یان بوهن (Ian Bohen) و لی تامپسون (Lea Thompson) در این فیلم حضور دارند.

the-old-man-gun-robert-redford-sissy-spacek-650x433

با آغاز فصل جوایز، تعدادی از فیلم های حاضر در جشنواره های تورنتو و ونیز در باکس آفیس ویژه اکران خواهند شد. مهم ترین آن ها پیرمرد و اسلحه (The Old Man & the Gun) محصول کمپانی Fox Searchlightآخرین نقش آفرینی رابرت ردفورد (Robert Redford) قبل از بازنشستگی‌اش است.
این فیلم به کارگردانی دیوید لاوری (David Lowery) و با بازی سیسی اسپیسک (Sissy Spacek) و کیسی افلک (Casey Affleck) که با نقدهای خوبی هم همراه بوده، داستان واقعی Forrest Tucker سارق بانک را روایت می کند که ۱۶ بار از زندان فرار کرد و تا ۷۰ سالگی به سرقت از بانک ادامه داد. دنی گلاور (Danny Glover)، تیکا سومپتر (Tika Sumpter)، ایسایا ویتلک جونیور (Isiah Whitlock Jr)، جان دیوید واشینگتن (John David Washington)، تام ویتس (Tom Waits) و الیزابت ماس (Elisabeth Moss) نیز در این فیلم حضور دارند.

واشینگتن در این آخر هفته علاوه بر پیرمرد و اسلحه در فیلم درام پلیسی Monsters and Men نیز حضور دارد که توسط کمپانی Neon تولید شده و توسط کارگردان تازه کار Reinaldo Marcus Green ساخته شده است. در Monsters and Men همچنین آنتونی راموس (Anthony Ramos)، کلوین هریس جونیور (Kelvin Harris Jr)، چنته آدامز (Chante Adams)، راب مورگان (Rob Morgan)، نیکول بهاری (Nicole Beharie) وJasmine Cephas Jones حضور دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا