سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکی

Aleyna Tilki به شایعات جواب داد

به گزارش نسیم ورد؛

خواننده 16 ساله مشهور ترکیه Aleyna Tilki به ادعای اینکه او دوست دختر قبلی Emrah Karaduman (تنظیم کننده و دوست پسر او)را تهدید کرده است اینگونه جواب داد:

چیز خاصی برای گفتن در این مورد ندارم و اینا همه دروغ است که من دوست دختر قبلی Emrah Karaduman تهدید کرده ام. من همچین کاری نکردم و نخواهم کرد چون برای اینکار وقت ندارم. درسهایم را خوب میخانم و سعی میکنم نمرات عالی بگیرم. یعنی تمتم زمانم را صرف موصیقی یا درسهایم میکنم.

12_d

21_d

خواننده 16 ساله مشهور ترکیه Aleyna Tilki که با خوانندگی در کلوپ های شبانه که مشروب در این مکان ها سرو میشود ماجرای بزرگی برای سازمان حفاظت از کودکان و نوجوانان ترکیه بوجود آورده بود.

ماجرا از این قرار بود که با خبردار شدن سازمان حفاظت از کودکان و نوجوانان ترکیه از اینکه Aleyna Tilki در مکان هایی که در آن مشروب سرو میشود خوانندگی میکند، این سازمان دست به کار شده و او را از خوانندگی در همچین مکانهایی منع کرد. همچنین خانواده او را به اینکه قانون ترکیه این اجازه را میدهد که حق حضانت فرزندشان را میتوانند از آنها سلب کند تهدید کرده بود.

6_d

خواننده 16 ساله مشهور ترکیه Aleyna Tilki شب گذشته در یک رستوران درمحله نیشانتاشی به همراه دو خواانده مشهور دیگر الیف کایا و آینور آیدین دیده شد.

4_d

این سه خواننده مشهور بعد از حملات انتحاری و تروریستی انجام شده در ترکیه به ترور و سران ترو لعنت فرستادند.

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا