سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولین فرزند ستاره NFL پاتریک ماهومس و نامزدش بریتانی متیوز به دنیا آمد.

 پاتریک ماهومس صاحب یک دختر شد.

بازیکن خط حمله کانزاس سیتی چیفس و نامزدش بریتانی متیوز پدر و مادر شدند. ستاره های 25 ساله روز شنبه 20 فوریه اولین فرزندشان که دختر است به دنیا آمد.

در حالی که این زوج روز یکشنبه ، 21 فوریه جزئیات زیادی در مورد دخترشان در اینستاگرام به اشتراک نگذاشتند ، آنها اسم دخترشان را فاش کردند: Sterling Skye Mahomes.

خبر مربوط به دختر تازه متولد شده آنها یک روز بعد از آنکه بریتنی به  منتقدانی که عکسهای مربوط به بارداری او را دوست ندارند ، جواب  داد ، اعلام شد یعنی در 19 فوریه یک روز قبل از زایمان . او در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت: “اگر حرف خوبی برای گفتن ندارید ،” اصلاً چیزی نگویید.

اما علیرغم نظرات منفی ، این زوج خیلی دوست دارند این روزها را مثل عروسی آینده شان جشن بگیرند.

پاتریک و بریتانی بعد از آشنایی در دبیرستان وایتهاوس در تگزاس ، جایی که بریتانی به عنوان یک تشویق کننده بود و  پاتریک فوتبال بازی می کرد ، دوست  شدند. آنها در سپتامبر 2020 نامزد شدند ، ستاره NFL با یک جعبه پر از گل در ورزشگاه Arrowhead از او خواستگاری کرد. 

بریتانی برای نشان دادن انگشتر بزرگ الماسش در اینستاگرام نوشت: “کلماتی که در این لحظه به چشمان من نگاه کردی و به من گفتی ، هرگز از ذهنم پاک نمیشود! تو این روز را برایم عالی کردی و نفسم را بند آوردی.”

در اواخر همان ماه ، آنها عکسهای سونوگرافی را منتشر کردند تا به همه بفهمانند که کودک ماهومس در راه است. بریتانی به شوخی گفت: “مامان و بابا ، یک مسیر انحرافی کوچک به عروسی میروند.”

پاتریک بعد از آن با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: “اینکه بتوانم به نوعی بزرگ شوم و این آرزوها را داشته باشم که یک خانواده داشته باشم و در NFL بازی کنم ، و … چیزهایی شروع می شوند و واقعاً به حقیقت می پیوندند و همه چیز از این قبیل ، خیلی باحالند.”

او گفت: “من هیجان زده هستم که آدمهای خیلی خوبی در اطرافم هستم و در یک سازمان عالی هستم.”

بریتانی که یک مربی و کارآفرین با Brittany Lynne Fitness است ،دوران بارداریش را در اینستاگرام ثبت کرده است. او نوشت ” می خواهم مادر دختر کوچک باشم”.

او همچنین در شبکه های اجتماعی خاطرنشان کرد که چگونه سال 2020 بدون توجه به چالش های زندگی ، سال بزرگی برای زوجین بود. او در تاریخ 1 ژانویه نوشت ، ” در کنار پاتریک ماهومس انجام این کارها را کمی راحت تر کرد ، او نیمه دیگر من است، “از برنده شدن پاتریک ، تا امضای یک قرارداد جدید ، به یک همه گیری جهانی ویروس و قرنطینه کردن ، ایستادن برای آنچه به آن اعتقاد داریم و مبارزه با نژادپرستی ، خرید خانه ،تعطیلات با دوستانمان ، بارداری ، نامزد شدن … 2020 تو برای ما خوب بودی. “

بریتانی در بسیاری از بازیهای بزرگ فصل در کنار پاتریک بوده است و اخیراً او را “نامزد من ، پدر کودک و بهترین دوست” نامیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا