سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

این عشق تمام نمی شود سریال یاساک الما خداحافظی کرد، اما خاطرات زیادی در پشت سر باقی مانده است

سریال Yasak Elma (سیب ممنوعه) اولین بار در 19 مارس 2018 از  فاکس تی وی پخش شد  و خیلی زود تبدیل به یک سریال محبوب شد. در 5 ژوئن 2023، با قسمت 177 و فصل ششم  این سریال موفق  به پایان رسید. پس از پایان سریال، مخاطبان نظرات زیادی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و با احساساتی متفاوت از این سریال خداحافظی کردند.

دو فصل اول این سریال که تحت تأثیر درام و دسیسه چینی بود. داستان  از فصل سوم متفاوت شد و به کمدی تغییر کرد.

سریال سیب ممنوعه  که ادا اجه در آن عملکرد حرفه ای بسیار خوبی داشت، با وجود اینکه شووال سام  علیرغم میل خودش و به خواست  تماشاگران در دو فصل اخیر سریال ماندگار شد، توجه ها را به خودش جلب کرد.

در گروه بازیگران سریال،  نسرین جوادزاده و نام های معروفی مثل طلعت بولوت، سودا ارگینجی، برک اوکتای، باریش کیلیچ، گوکان آلکان و بیران داملا ییلماز  در دوره های مختلف حضور داشتند.

میلیون ها نفر از طرفداران سریال نیز با احساسات متفاوت از این پروژه خداحافظی کردند. مخاطبانی که خاطرات را جمع آوری می کردند و نمونه هایی از آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاشتند، غمگین بودند.

در اینجا برخی از نظرات مخاطبان را مشاهده می کنید:

«شش سال از جلوی چشمانم گذشت. من با دیدن هر قسمت خاطره داشتم.. با گریه مردم.»

«واقعا یه دوره داره تموم میشه، من اونقدر بهت عادت کردم که تو سکانس آخر  صداتو شنیدم، خیلی دلمون برات تنگ میشه.»

«من هرگز نمی خواستم تمام شود، من به شدت به آن معتاد شده بودم.»

«این سریالی بود که تا سال‌ها فراموش نخواهیم کرد. اپیزودهایی بود که هر از گاهی باعث می شد بخندم، گریه کنم و احساساتی شوم. ما 6 فصل را  تماشا کردیم، بسیار متشکرم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا